וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "מבטיח שעד חג המולד נהיה במקום טוב יותר"

מאמן מילאן ניסה להישאר רגוע אחרי ה-3:3 הדרמטי בבולוניה. קונטה הודה: "היה לנו מזל". בניטס: "לא נוכל לנצח תמיד"

מחזור אמצע השבוע באיטליה יגיע לסיומו הערב (חמישי, 21:45, ספורט 1 ו-HD) עם מפגש מסקרן בין אינטר לפיורנטינה, אבל כבר אמש קיבלנו שלל דרמות נהדרות.

רומא עדיין מושלמת, נאפולי המומה, מילאן ניצלה

שחקן יובנטוס פאביו קוואליירלה חוגג. רויטרס
קוואליירלה ויובה השיגו שלוש נקודות דרמטיות/רויטרס

רומא, היא ולא אחרת, נותרה בודדה בפסגת הטבלה עם מאזן מושלם אחרי חמישה משחקים בזכות 0:2 גדול בסמפדוריה. המאמן רודי גרסיה לא התרגש מהפתיחה הטובה בתולדות המועדון: "ההיסטוריה היחידה שחשוב לעשות היא בסיום העונה. כרגע זה לא משנה כלום. העיקר שניצחנו. מגיע קרדיט לשחקנים, יש לנו קבוצה מצוינת".

האלופה יובנטוס ניצלה בעור שיניה. קייבו עלתה ליתרון, יובה השוותה משער של פאביו קוואליירלה, למארחת נפסל שער חוקי ולבסוף הגברת הזקנה נהנתה משער עצמי של אלסנדרו ברנרדיני וניצחה בקושי רב בורונה 1:2. המאמן אנטוניו קונטה ידע בסיום שלקבוצתו היה הרבה מזל: "קייבו נלחמה נהדר ולנו היה מזל. אני מקווה שהתקשורת לא תתעסק בשיפוט, כי יש גם החלטות שהולכות נגדנו".

מאמן ליל, רודי גרסיה. רויטרס
דברים עובדים נהדר עבור רומא. גרסיה/רויטרס

מילאן כבשה שני שערים בבולוניה ממש בדקות האחרונות וחילצה 3:3 סופר דרמטי מהמקומיים, תוצאה שאולי הצילה את משרתו של מסימיליאנו אלגרי. המאמן הבטיח בסיום: "עד חג המולד המיקום שלנו בטבלה ישתפר. כרגע דברים לא הולכים טוב, אבל יש לנו את כל מה שצריך כדי לחזור למסלול. שיחקנו טוב ויצרנו הרבה מצבים, אבל גם הרשנו יותר מדי בחלק ההגנתי. אנחנו חייבים להשתפר. כמו מול נאפולי, שוב השוער היריב היה איש המשחק".

נאפולי נותרה המומה. הפרטנופי איבדו את המאזן המושלם שלהם ודווקא מול ססואולו, שבמחזור שעבר חטפה 7:0 ביתי מאינטר ואמש השיגה 1:1 מדהים בסאן פאולו. רפא בניטס השתדל לשמור על קור רוח: "אי אפשר לנצח משחקים לפני שהם מתחילים. שיחקנו באותה רמה כמו תמיד, אבל כשאתה משחק כל שלושה ימים ופוגש יריב שמגיע אחרי תבוסה כזו, לפעמים אתה ממעיט בערכו של האתגר שעומד בפניך. הם עמדו בצורה מאורגנת והוכיחו שהתבוסה ההיא לא הייתה מייצגת. לא נוכל לנצח את כל המשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully