וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחונות לרומא ויובנטוס, תיקו מדהים לנאפולי

רומא נותרה הקבוצה היחידה המושלמת אחרי 0:2 בחוץ מול סמפדוריה, ססואולו הדהימה עם 1:1 בסאן פאולו, 3:3 למילאן

המחזור החמישי בליגה האיטלקית נמשך הערב (רביעי) עם שמונה משחקים שהביאו אל כר הדשא את כל הגדולות וסיפקו הפתעה אחת מרעישה. רומא נותרה הקבוצה היחידה המושלמת אחרי 0:2 בחוץ על סמפדוריה, בעוד שנאפולי איבדה את המאזן המושלם שלה עם 1:1 סנסציוני בבית מול ססואולו העולה החדשה. יובנטוס הצליחה לעשות מהפך ולנצח 1:2 בקייבו בעוד שמילאן סיימה ב-3:3 דרמטי בחוץ מול בולוניה בזכות שני שערים בדקות האחרונות.

שחקן רומא מהדי בנעטיה חוגג. רויטרס
נותרה הקבוצה המושלמת היחידה. רומא חוגגת מול סמפדוריה/רויטרס

סמפדוריה - רומא 2:0

רומא הגיעה במוראל גבוה מאוד למשחק הזה אחרי הניצחון בדרבי על לאציו והמאזן המושלם ובסיום המחזור גם ביססה את מעמדה בפסגה כשהיא מנצלת את איבוד הנקודות של נאפולי ופותחת על פניה פער של שתי נקודות במקום הראשון.

סמפדוריה הקשתה על הקבוצה של רודי גארסיה במשך 65 דקות, עד שנשבר הקרח והג'יאלורוסי הצליחו לכבוש את השער היקר כל כך מרגליו של מהדי בנאטיה, המגן המרוקני. סמפדוריה ניסתה להשוות, אבל ג'רביניו, שחקן הרכש שהגיע מארסנל, נעץ מסמר נוסף בארון של הקבוצה מגנואה והעניק לקבוצתו שלוש נקודות נוספות.

שחקני נאפולי בלרים דמיזלי, גוקאן אינלר חוגגים. רויטרס
איבדו את המאזן המושלם דווקא מול ססואולו. נאפולי חוגגת זמנית/רויטרס

נאפולי - ססואולו 1:1

על פניו המשחק הזה היה אמור להיות חד צדדי לחלוטין. אחרי ה-1:2 הנפלא על מילאן במחזור הקודם, ועם מאזן מושלם אחרי ארבעה מחזורים, סגנית האלופה אירחה את העולה החדשה, שהובסה 7:0 בביתה מול אינטר במחזור הליגה האחרון, אך לא ציפתה שהיא תאבד נקודות דווקא מול הקבוצה החלשה בליגה.

המשחק החל טוב מבחינתם של המארחים שעלו ליתרון מרגלי בלרים דזמאילי השוויצרי אחרי רבע שעה של משחק. דזמאילי ניצל הרחקה לא טובה של הגנת האורחים ומ-20 מטרים בעט חזק ברגל שמאל ופנימה. נאפולי הייתה בטוחה שהיא משייטת לניצחון קליל, אבל אחרי חמש דקות בלבד הצליח סימונה זאזה להדהים את הסאן פאולו ולהעניק לקבוצתו שער חוץ ראשון אי פעם בליגה הבכירה. החלוץ של ססואולו קיבל כדור עומק ומזווית קשה בעט פצצה ברגל שמאל לחיבורים. 1:1 מאוד מפתיע בסיום ונאפולי, שהייתה מושלמת ערב המחזור הזה, מאבדת את הפסגה לרומא.

שחקן מילאן רוביניו מאוכזב. Paolo Ferrari, AP
גם הוא לא האמין שמילאן תחלץ נקודה. רוביניו בדיכאון/AP, Paolo Ferrari

בולוניה - מילאן 3:3

מילאן הגיעה למשחק בבולוניה עם לחץ גדול מאוד אחרי ההפסד הביתי לנאפולי, כשברקע כבר צצו שמועות על מינויו הקרוב של פיליפו אינזאגי כמאמן במקומו של מסימיליאנו אלגרי. הרוסונרי גם סבלו מהרכב חסר מאוד ובעיקר מהיעדרו של באלוטלי המושעה, אך הצליחו לחלץ נקודה עם שני שערים בדקות האחרונות. למרות הצרות, מילאן פתחה דווקא טוב את המשחק ואנדראה פולי כבש עבורה כבר אחרי 12 דקות אחרי שקיבל כדור עומק מרוביניו ומצד ימין בעט פנימה. בדקה ה-33 הצליחה המארחת להשוות מרגלי דייגו לקסאלט, הקשר האורוגוואי שהגיע מאינטר. בדקה ה-53 הצליח לקסאלט להשלים צמד אישי ומהפך עבור המארחים, שבדקה ה-63 העמיקו את המשבר של מילאן ונעצו מסמר נוסף מרגליו של ג'ונתן כריסטאלדו הארגנטינאי, שקיבל כדור מדיאמנטי וכבש את השלישי.

הרוסונרי כבר היו בדרך להפסד שני ברציפות, אבל רוביניו האמין ובדקה ה-89 כבר שער מצמק. הגול של הברזילאי נתן רוח חיים לרוסונרי שתקפה בחמת זעם ובדקה ה-90 הצליחה להוציא נקודה יקרה בזכותו של איניאציו אבאטה המגן, שעלה להתקפה וכבש שער יקר. 3:3 דרמטי מאוד בסיום ונקודה למילאן במשחק שנראה אבוד. בסוף השבוע יארחו המילאנזים את סמפדוריה לפני שייצאו למשחק מול אייאקס בליגת האלופות.

שחקן יובנטוס פאביו קוואליירלה חוגג. רויטרס
סידר לקבוצה שלו 3 נקודות. פאביו קוואליארלה חוגג/רויטרס

קייבו - יובנטוס 2:1

האלופה הגיעה למשחק מול החמורים המעופפים אחרי שניצחה בקושי 1:2 את ורונה במחזור הקודם. קרלוס טבס, שכבש בניצחון הזה החל את המשחק על הספסל. אנדראה פירלו, שהוחלף ויצא בזעם באותו משחק, דווקא פתח בהרכב אבל ראה את סיריל תרו מדהים את הגברת הזקנה עם שער בדקה ה-26. החלוץ הצרפתי קיבל כדור עומק מג'נארו סארדו ומקרוב בעט פנימה. 0:1 מפתיע למארחים.

יובה פתחה את המחצית השנייה בסערה ומצאה את השוויון מרגלי פאביו קוואליארלה החלוץ שקיבל הזדמנות בהרכב וניצל אותה. פול פוגבה היה זה שהרים כדור מצד ימין, קוואליארלה נגח וסחט הצלה משוער קייבו אבל את הריבאונד דחק פנימה. 1:1. בדקה ה-66 השלימה האלופה את המהפך ונעזרה בשער עצמי אומלל של אלסנדרו ברנארדיני. 1:2 ליובה, שניצלה את התיקו המפתיע של נאפולי ונצמדה אליה במקום השני.

שחקן יובנטוס פרננדו יורנטה. רויטרס
שוב פתח בהרכב אך הפעם לא כבש. יורנטה/רויטרס

משחקים נוספים

לאציו - קטאניה 1:3
ללאציו: אדרסון (4), סנאד לוליץ' (39), הרננדס (90). לקטאניה: פאבלו באריינטוס (6)

ליבורנו - קליארי 1:1
לליבורנו: אנדראה לוצ'י (23), לקליארי: ויקטור איבארדו (53)

פארמה - אטאלנטה 3:4
לפארמה: דג'אמל מסבאח' (19), מרקו פארולו (28, 40), אלאנדרו רוסי (35). לאטאלנטה: ג'יאקומו בונאוונטורה (20), חרמן דניס (44), מרקו ליבאג'ה (79).

טורינו - ורונה 2:2
לטורינו: אלסיו צ'רצ'י (36, 53), לוורונה: חואניטו (44), ג'ורג'יניו (67).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully