וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה: "טוב לראות קומדיה בטלוויזיה". אנצ'לוטי: "שיתרכז בלשחק ולא ידבר"

בלם בארסה צייץ ביקורת על השופט לאחר הפנדל הדרמטי שהעניק לריאל ניצחון באלצ'ה, המאמן וארבלואה ("הוא רואה הצגה וחושב שזה תוכנית טלוויזיה"), ירו בחזרה. המפסידה המומה: "לא שווה לדבר על השופט הזה". העיתונות בקטאלוניה: "ככה ריאל מנצחת, איזה שוד!"

אחד המשחקים הכי דרמטיים שזכורים מהליגה הספרדית בשנים האחרונות נערך אמש (רביעי) באלצ'ה. ריאל מדריד הגדולה הגיעה לביקור מול העולה החדשה, התקשתה, אבל עלתה ליתרון בדקה ה-51 משער של כריסטיאנו רונאלדו. המארחים לא נשברו ודקה בתוך תוספת הזמן השיגו את השוויון המדהים, אלא שבעוד השופט מונייס פרננדס הצביע על שלוש דקות תוספת זמן, הוא נתן לבלאנקוס להמשיך גם מעבר לכך. בדקה ה-94 וחצי, לאחר כדור קרן, נתפס פפה ברחבה והשופט הצביע על הנקודה הלבנה בהחלטה מעוררת מחלוקת ביותר. לרונאלדו זה לא הזיז והוא כבש את ה-1:2 המשוגע כדי לסדר לריאל עוד שלוש נקודות קריטיות במאבק מול ברצלונה הדוהרת.

מבקר השופטים ב"מארקה" הודה שהפנדל לא היה מוצדק ושסרחיו ראמוס היה חייב לראות אדום ואילו שני עיתוני קטאלוניה, "ספורט" ו"אל מונדו דפורטיבו" מרחו על הכותרת: "מונייס נתן לריאל שלוש נקודות במתנה. איזה שוד!". "אל מונדו" אף הוסיף: "ככה ריאל מדריד מנצחת משחקים".

עמוק בתוספת הזמן: 1:2 שערורייתי לריאל מדריד באלצ'ה

שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, אנחל די מריה. Alberto Saiz, AP
עוד ידברו רבות על המשחק הזה. רונאלדו ודי מריה חוגגים, בקושי/AP, Alberto Saiz

כמובן שבספרד לא יכלו להישאר אדישים לדרמה. ב"אס" המדרידאי הודו שמונייס החמיר עם אלצ'ה והפנדל היה שנוי במחלוקת ושפפה זרק את עצמו. אבל המלחמה הכי גדולה, איך לא, התנהלה מול בארסה. ג'רארד פיקה, הבלם הקטאלני וצייצן טוויטר ידוע, לא היסס להביע את דעתו: "אני רואה קומדיה עכשיו בטלוויזיה, ב'קנאל + ליגה (הערוץ שמשדר את משחקי הכדורגל בספרד). תמיד טוב לצחוק בשעות האלה של הלילה", הוא צייץ מיד לאחר הפנדל.

מגן ריאל מדריד, אלברו ארבלואה, ענה לפיקה, גם הוא דרך הטוויטר: "מאוד שמחים שלקחנו שלוש נקודות! אני שמח לשמוע שיש כאלה שרואים הצגה וחושבים שזו תוכנית טלוויזיה קומית. זה תמיד טוב!".

אל הקלחת נכנס גם מאמן ריאל, קרלו אנצ'לוטי: "פיקה טוב יותר על המגרש מאשר מחוצה לו. עדיף שהוא יחשוב על לשחק קצת ולא ידבר", אמר האיטלקי, "קשה לי לדבר על החלטות השיפוט, כי מהספסל קשה לראות היטב. שאלתי את פפה והוא אמר לי שהיה פנדל ברור. אבל אם נשחק ככה, לא ננצח את הדרבי". פפה עצמו אמר: "הוא חיבק אותי, תפס אותי, חסם אותי ובכלל לא הלך לכדור. זה היה פנדל". נשיא ברצלונה סנדרו רוסיי סבר אחרת: "אני עדיין לא מאמין שזאת הייתה ההחלטה של השופט. לא היה פנדל, אפשר לראות את התמונות, לא צריך את ההערות שלי".

בצד המפסיד לא ידעו את נפשם מרוב זעם: "מי שראה את המשחק יחליט למה ריאל ניצחה אותו. זה המון דברים קטנים, כמו העובדה שראמוס היה צריך להיות מורחק ועל הפנדל אני בכלל לא רוצה לדבר. אנחנו מרגישים ששדדו אותנו", אמר המגן אדו אלבקאר. המאמן פראן אסקריבה רק אמר: "לא מגיע לשחקנים ששופט כמו מונייס ישפוט אותם ואין טעם לדבר על האיש הזה בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully