וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 1:2 דרמטי לריאל מדריד בחוץ מול אלצ'ה

ריצ'מונד בואקייה הדהים עם שוויון דרמטי (90) אחרי שער של רונאלדו (52), אבל השופט נתן לריאל פנדל שנוי מחלוקת בדקה ה-94 והפורטוגלי דייק מהנקודה הלבנה

המחזור השישי בספרד נפתח כבר אתמול עם הניצחונות של ברצלונה ואתלטיקו מדריד ששמרו על המאזן המושלם שלהן. הערב (רביעי) התארחה ריאל מדריד באלצ'ה בידיעה שהיא חייבת לנצח כדי לצמק את הפער בפסגה ועשתה זאת עם 1:2 דרמטי מאוד ושנוי במחלוקת אחרי שער ניצחון של כריסטיאנו רונאלדו בפנדל מפוקפק בדקה ה-96 (!). רונאלדו היה זה שכבש את השער הראשון בבעיטה חופשית מדוייקת בדקה ה-52, אבל ריצ'מונד בואקייה הגנאי הצליח להשוות בדקה ה-90 בנגיחה מקרוב. השופט הורה על שלוש דקות תוספת זמן, אבל בדקה ה-94 העניק לריאל פנדל מפוקפק מאוד, אחרי ספק עבירה על פפה ברחבה. רונאלדו לא שאל שאלות וכבש את השני מהנקודה הלבנה - 1:2 מעורר מחלוקת לריאל בסיום.

ריאל תהיה חייבת להציג יכולת טובה בהרבה מול אתלטיקו מדריד ביום שבת, כדי להשיג שלוש נקודות ולעצור את הקבוצה המצוינת של דייגו סימאונה. גארת' בייל הפצוע לא נכלל בסגל למשחק באלצ'ה, אך צפוי להיות כשיר לדרבי. במשחקים נוספים שנערכו הערב ניצחה ולנסיה 0:1 בחוץ את גרנאדה וסביליה השיגה ניצחון בכורה, 1:4 בבית על ראיו וייקאנו האחרונה.

שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, אנחל די מריה. Alberto Saiz, AP
כבש צמד דרמטי. רונאלדו/AP, Alberto Saiz

מהלך המשחק

דקה 90+4: גול! השופט הורה שלוש דקות תוספת זמן, אבל נתן לריאל כדור קרן אחרי תוספת הזמן. כדור הקרן לא הניב דבר, אבל האיש בשחור, מוניס פרננדס, ראה דחיפה על פפה בתוך הרחבה והורה לפנדל מפוקפק מאוד, שאותו ניצל רונאלדו וכבש. 1:2 דרמטי ומעורר מחלוקת בסיום.

דקה 90: גול! איזו דרמה אדירה. ממש לקראת שריקת הסיום הצליחה אלצ'ה להשוות בזכות שער של ריצ'מונד בואקייה הגנאי המושאל מיובנטוס. בואקייה קיבל כדור מצד שמאל, נותר בלתי מכוסה ונגח מקרוב פנימה. 1:1 דרמטי.

דקה 82: אלצ'ה תקפה וכמעט מצאה את השוויון. ריצ'מונד בואקייה, החלוץ הגנאי המחליף קיבל כדור מצד שמאל, חדר לרחבה ומזווית קשה בעט שטוח וחזק אבל הכדור פגע ברשת החיצונית.

דקה 66: התקפה יפה של ריאל הסתיימה עם כדור עומק של איסקו לבנזמה שהיה לא מרוכז ובעט מקרוב גבוה מעל השער.

דקה 52: גול! ריאל סוף סוף מצאה את השער המיוחל שלה ומי אם לא כריסטיאנו רונאלדו חתום עליו. ריאל קיבלה כדור חופשי כ-18 מטרים מצד שמאל. הכוכב הפורטוגלי בעט שטוח וחזק, הררה שוער אלצ'ה יכל להדוף אבל הכדור חדר מתחת לגופו ופנימה. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 38: אנחל די מריה ניסה את מזלו מרחוק ובעט חזק. שוער אלצ'ה הדף לא טוב אבל ההגנה שלו הצליחה להרחיק את הסכנה.

דקה 15: כמעט שער מפתיע למארחים. חאבייר מרקס קיבל כדור מצד שמאל כ-15 מטרים משערו של דייגו לופס ובעט חזק ברגל שמאל, אבל שוער ריאל הדף בקושי.

דקה 2: ריאל מדריד פתחה את המשחק הזה בצורה חזקה מאוד וכריסטיאנו רונאלדו כמעט כבש בפתיחה בבעיטה חזקה מ-16 מטרים, אך הכדור שפשף את הקורה וחמק החוצה.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
היה מאופק במחצית הראשונה. רונאלדו/רויטרס

משחקים נוספים:

גרנאדה - ולנסיה 1:0
לוולנסיה: ז'ונאס (90)

סביליה - ראיו וייקאנו 1:4
לסביליה: איבן ראקיטיץ' (17, 53), קרלוס באקה (80, 88). לראיו: אדריאן גונסאלס (53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully