וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יונייטד הגישה הצעה של 120 מיליון יורו על בייל"

נשיא ריאל סיפר כי השדים האדומים נדחו על ידי טוטנהאם. בולט: "מוכן להעביר לבייל אימון פרטי כדי שירוץ עוד יותר מהר"

צילום: רויטרס עריכת וידיאו: טל רזניק

כמעט חודש חלף מאז גארת' בייל חתם רשמית בריאל מדריד והפך לשחקן היקר בהיסטוריה, אך הרעש סביבו מסרב לשכוך. הוולשי הספיק לרשום הופעת בכורה במדי הבלאנקוס ואפילו לכבוש שער נגד ויאריאל, אבל אתמול (שלישי) חשף נשיא ריאל פלורנטינו פרס כי קבוצה נוספת הייתה חזק במירוץ להחתמתו - והיא לא אחרת מאשר מנצ'סטר יונייטד.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד חוגג שער. AP
השדים האדומים ניסו להחתימו במלוא המרץ. בייל במדים החדשים/AP

"בהתחלה טוטנהאם בכלל לא רצתה למכור אותו. נודע לנו שמנצ'סטר יונייטד הגישה על בייל הצעה, ואנחנו באנו עם ההצעה שלנו רק לאחר מכן", סיפר פרס. דבריו של פרס מפתיעים בעיקר לנוכח העובדה שבקרב השדים האדומים דאגו להכחיש את ההתעניינות בביל בכל פעם שנדרוש לנושא. מנג'ר יונייטד דייויד מויס אף הודיע לתקשורת בממלכה חגיגית כי "אין מה לדבר על זה. מדברים רק על שחקנים שיש סיבה לדבר עליהם".

ב"מירור" הבריטי אישרו את דבריו של פרס, והוסיפו כי יונייטד הגישה הצעה שהתעלתה אפילו על זו של ריאל מדריד, שסופגת ביקורת על הסכום המטורף ששילמה. על פי הדיווח, יונייטד הציעה לטוטנהאם 120 מיליון יורו, על מנת לעצור את המגעים עם ריאל מדריד ולהיות הזוכה המאושרת בשחקן.

לדעתו של פרס, ההחלטה של בייל להצטרף לריאל התקבלה כבר מזמן, עוד כשהיה ילד. "מאז שבייל היה קטן הייתה לו את התשוקה לשחק בריאל מדריד. הוא ביקש שנעשה את כל המאמצים כדי להחתים אותו".

כזכור, אתמול התראיין פרס והקניט את מאמן ברצלונה חרארדו מרטינו: "הוא חדש בשכונה הזו ולא יודע איך עובדות כאן ההחתמות. מאוד קל להיות דמגוג". פרס הוסיף לגבי בייל: "קנינו אותו בזול. ההחתמה שלו היא המודל של ריאל מדריד, להביא את השחקן הטוב ביותר בעולם באותו רגע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב, שיתוף הפעולה? בולט ובייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים, יוסאין בולט, האיש המהיר בהיסטוריה, כנראה ראה את בייל רץ מול ויאריאל במהירות מסחררת של 25 מייל לשעה, מהירות כמעט זהה לזו שהג'מייקני השיג כאשר קבע את שיא העולם.

כעת, הוא מציע את עזרתו: "בייל הוא השחקן המהיר בעולם כיום, אבל אני מוכן לעזור לו עם הספרינטים אם הוא רוצה, כמו שעשיתי כשאימנתי את כריסטיאנו רונאלדו. זו לא רק שאלה של כמה מהר אתה מאיץ, אלא גם איך אתה שומר על יציבות עם הכדור ברגליים. תראו מה רונאלדו השיג מאז שעזרתי לו. יש לי המון כבוד לריאל ואם הם וגארת' רוצים את עזרתי, אשמח לטוס לשם ולעשות איתו אימון פרטי. שמעתי שהוא רץ כמעט במהירות שלי ואני יודע שאוכל לעשות אותו טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully