וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס עונה למרטינו: "מאוד קל להיות דמגוג"

נשיא ריאל לא אהב את קביעתו של מאמן בארסה, כי הסכום על בייל היה מוגזם: "קנינו אותו בזול. בנזמה? שרקו בוז לדי סטפנו"

העונה בספרד מתחממת והקרבות המילוליים בין ריאל מדריד לברצלונה פשוט לא נגמרים. לאחרונה האשים ג'רארד פיקה, בלם הקטאלנים, את היריבה הגדולה בכך שיש מאחוריה בנק שמממן לה את כל ההוצאות ורכישות השחקנים ומלבדו היה זה טאטה מרטינו, מאמן בארסה, שלפני מספר שבועות טען כי הסכום ששולם על גארת' בייל, 100 מיליון יורו, מוגזם לחלוטין.

"הוא חדש בשכונה הזו ולא יודע איך עובדות כאן ההחתמות", ירה נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, לעברו של המאמן הארגנטינאי בתוכנית רדיו ספרדית, "מאוד קל להיות דמגוג. את גארת' בייל קנינו בזול. ההחתמה שלו היא המודל של ריאל מדריד, להביא את השחקן הטוב ביותר בעולם באותו רגע". הוולשי אגב, יחמיץ את המשחק מחר (רביעי) מול אלצ'ה, אבל יהיה כשיר לדרבי נגד אתלטיקו בסוף השבוע.

גארת' בייל מוצג בקבוצתו החדשה ריאל מדריד לצד הנשיא פלורנטינו פרס. רויטרס
לא חושש מאף אחד. פרס מציג את בייל בריאל/רויטרס

בעוד לגבי בייל סירב פרס לחשוף את סכום הרכישה, על הבאתו של המאמן החדש קרלו אנצ'לוטי מפריס סן ז'רמן, אמר פרס: "שולמו שבעה מיליון יורו על השחרור שלו. חצי אנחנו שילמנו וחצי הוא. הוא מרוויח פחות או יותר את מה שמוריניו הרוויח כאן". על קאקה אמר הנשיא: "מבחינה כלכלית, הוא עזר לנו". על איקר קסיאס: "קשה לי לראות איך הוא יעזוב בדצמבר. ההחלטה של מוריניו לגביו הייתה ספורטיבית, בהתחלה בגלל יכולת ואחר כך בגלל הפציעה".

לגבי קרים בנזמה, שספג שריקות בוז במהלך הניצחון על חטאפה ביום ראשון, אמר פרס: "אני חושב שזה נועד לתת לו מוטיבציה. אני שמעתי שריקות בוז אפילו לדי סטפנו בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully