וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגאסי: "לנדאל יש סיכוי להיות הטניסאי הגדול אי פעם"

האמריקאי מפרגן לשור ממאיורקה וקובע: "רוג'ר פדרר רמה אחת מעל סמפראס. שחקנים היו מחכים לשחק מול פיט על חימר"

בשנות התשעים ובתחילת שנות האלפיים, היריבות הגדולה ביותר בטניס היתה זו של אנדרה אגאסי ופיט סמפראס. אף על פי כן, אגאסי לא ממש זוכר חסד נעורים לבן ארצו, ואמר היום (רביעי) כי עבורו, כלל אין שאלה בנוגע לזהות הטניסאי הטוב בכל הזמנים - ולא, לא מדובר בסמפראס. "לדעתי פדרר רמה אחת פיט", אמר אגאסי, "אנחנו מדברים על אדם ששלט פחות או יותר על כל משטח, אולי חוץ מחימר. הוא זכה בהכל".

טניסאי העבר האמריקאי אנדרה אגאסי. רויטרס
הגיע זמן הדירוגים. אגאסי/רויטרס

"פיט כמובן היה אדיר על משטחים מהירים יותר, אבל בעונת החימר שחקנים רצו לשחק נגדו", הוסיף אגאסי. "כולם ידעו שזו ההזדמנות להשיג ניצחון נגדו. עם פדרר, אין את הלוקסוס הזה. הוא שחקן ברמה עולמית על כל המשטחים".

שחקן נוסף שמקבל מהאמריקאי הרבה מאוד כבוד הוא רפאל נדאל. "יש לו סיכוי להיות הכי גדול בכל הזמנים", אמר אגאסי. "אם הוא יישב בשולחן עם פדרר, ופדרר יגיד - אני הכי גדול, השאלה הראשונה שלי אליו תהיה: אז איך זה שאני ניצחתי אותך כפול פעמים? ואגב, אני זכיתי בכל מה שאתה זכית, כולל מדליית זהב וגביע דייויס. עצם העובדה ששני שחקנים כל כך גדולים משחקים באותו דור, זה די מדהים".

אגב, אגאסי דאג שלא להכניס את עצמו לדיון, וטען: "אני אפילו לא קרוב לרמה של כל השחקנים האלה. אני בתחתית הרשימה. הצלחתי לזכות בכמה תארים, אבל זה רק הקריטריון היחיד מבחינתי".

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. Clive Brunskill, GettyImages
לפי אגאסי, יש לו יתרון על פדרר. נדאל/GettyImages, Clive Brunskill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully