וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "הטניס לא יושפע כשפדרר, דג'וקוביץ' ואני נפרוש"

הספרדי חושב שהדור החדש איכותי. על פדרר: "יחזור להיות מספר 1? למה לא". מארי התאושש מהניתוח ושאל: "ניצחתי?"

אלוף ארצות הברית הטרי רפאל נדאל חושב שפרישתם בעתיד של נובאק דג'וקוביץ', אנדי מארי, רוג'ר פדרר ושלו לא תשפיע על עולם הטניס. אלוף ארצות הברית הטרי התראיין אמש (שני) לסוכנות הידיעות הספרדית DPA ואמר: "הדור הנוכחי של הטניסאים שולט, יציב, עקבי ומשחק ברמה גבוהה. מצד שני, ב-33 מ-34 הטורנירים הגדולים האחרונים זכו אלה שדורגו בטופ 4, למעט חואן מרטין דל פוטרו באליפות ארה"ב 2009. כל התארים הלכו לפדרר, דג'וקוביץ, מארי ואליי".

רפאל נדאל עם רוג'ר פדרר. AP
יקומו להם יורשים ראויים? נדאל ופדרר/AP

"אתה מתכונן אחרת לכל משחק, יש משחקים מיוחדים, שמצריכים הכנה שונה. אני יריב של פדרר מתחילת הקריירה שלי, היו לנו רגעים מאוד יפים יחד בקריירות שלנו, גם עם נובאק יש לי רגעים יפים, אני שמח להיות חלק מהיריבויות האלה וששתתפתי במשחקים כאלה", הוסיף נדאל.

בחודש הבא ייערך טורניר המאסטרס בשנגחאי בו פדרר ייקח חלק, ונדאל סבור שהשוויצרי עדיין לא אמר את המילה האחרונה. כשנשאל האם פדרר יכול לחזור למקום הראשון בעולם, השיב: "למה לא? לעולם אי אפשר לדעת. אני לא חושב שהמטרה שלו היא להיות שוב מספר 1, זה הרושם שלי. המטרה שלו היא להישאר תחרותי ולזכות בטורנירים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל בסדר חברים. מארי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנדי מארי שחרר הבוקר (שלישי) לטוויטר תמונה שלו ממיטת בית החולים, שבה עבר את הניתוח בגבו. הטניסאי הבריטי, שעשה השנה היסטוריה כשזכה בטורניר ווימבלדון והפך לבריטי הראשון שמניף את הגביע על הדשא הלונדוני מאז 1936, סבל מבעיה בדיסק בגב התחתון שהגבילה אותו. מארי, 26, המדורג שלישי בעולם, נראה מניף שני אגודלים כדי לסמן "עסקים כרגיל", ומספר שהדבר הראשון שהוא אמר אחרי שהתאושש מהניתוח היה "ניצחתי?".

אחרי הזכייה בווימבלדון בקיץ הוא הודח ברבע גמר אליפות ארה"ב, וכעת גמר את העונה וצפוי להחמיץ עוד ארבעה טורנירים, כולל טורניר סיום העונה של הסבב בלונדון. מארי מקווה שיהיה כשיר לאימוני טרום העונה ל-2014, שהוא מקווה להתחיל בחודש נובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully