וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן: "ההחלטה להרחיק את קלינגר - תמוהה ביותר"

25.9.2013 / 13:25

הבעלים של אשדוד נסער בעקבות הרחקתו של המאמן: "קודם מענישים ואחר כך מחליטים. השחקן הראשי היה השופט שטרית"

one

במ.ס אשדוד כועסים על החלטת ההתאחדות לכדורגל להרחיק את המאמן ניר קלינגר מכל פעילות עד להחלטה הסופית של בית הדין המשמעתי בעניינו. בדיון שנערך אתמול (שלישי) הוחלט לדחות את ההחלטה בנוגע לקלינגר, שהועמד לדין בעקבות התקרית עם השופט שי שטרית בסיום משחק החוץ בקרית שמונה. אך בקבוצה בעיר הנמל הופתעו לשמוע כמה שעות לאחר מכן שהמאמן מושעה מפעילות עד לקבלת ההחלטה, מה שלמעשה עשוי בסבירות גבוהה למדי לגרום לכך שהוא יורחק ממשחקה הקרוב של הקבוצה בבית נגד הפועל ניר רמת השרון.

הבעלים של מ.ס אשדוד ג'קי בן זקן. מגד גוזני
רותח מזעם. בן זקן/מגד גוזני

הבעלים של אשדוד ג'קי בן זקן הגיב היום בחריפות להחלטת בית הדין בעניינו של מאמן הקבוצה: "זו החלטה תמוהה ביותר - קודם מענישים ואחר כך מחליטים! אני מקווה שעד לקבלת ההחלטה הסופית, בית הדין יואיל לצפות במשחק במלואו ובשחקן הראשי שי שטרית, כי אז החלטתו תהיה קלה. כבר במחצית המשחק, ניגשתי לשי שטרית בצורה שקטה ומנומסת, וביקשתי ממנו להרגיע את המשחק, אבל כולם כבר יודעים איך זה הסתיים. אני מציע לאיגוד השופטים לשמור את קלטת המשחק ולהשתמש בה בקורס להכשרת שופטי כדורגל, על מנת להראות לשופטי העתיד את כל מה ששופט צריך לא לעשות במשחק כדורגל".

קלינגר אמר אתמול בתום הדיון, עוד לפני הדחייה וההחלטה להרחיקו מפעילות: "לא הייתי נסער בכלל בדיון, הייתי שקול ורגוע. עשיתי עבודה מעמיקה, הצגתי את הטיעונים שלי בצורה מסודרת אצל כבוד השופט, אני חושב שהם טיעונים טובים, מגובים בקטעי וידאו וניירת ואני מקווה שזה יעזור לי. אני נלחם על שמי, והשם שלי חשוב לי מאוד. בעניין הזה, מול שי שטרית, אני חושב שכמאמן 15 שנה שגליון ההרשעות שלו נקי לחלוטין, לעומת המקרים ששי שטרית מעורב בהם, אני חושב שהאמינות צריכה לדבר, אבל זו כבר החלטה של הדיין".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully