וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות חמור בין ניר קלינגר ושי שטרית

21.9.2013 / 21:49

השופט טוען שמאמן אשדוד איים עליו, קלינגר שוקל להגיש תלונה במשטרה: "התנהגות שערורייתית, הוא איים עליי פיזית ומילולית"

one

עימות חריף נרשם הערב (שבת) בין מאמן מ.ס אשדוד ניר קלינגר לשופט שי שטרית, אחרי ההפסד של אשדוד 1:0 לעירוני קרית שמונה. עדים לאירוע מספרים כי בסיום המשחק, ליד חדרי ההלבשה, הרוחות התחממו בין השניים והוויכוח התלהט, כששופט נצמד לפניו של מאמן אשדוד והטיח בו מילים קשות.

לטענת קלינגר השופט קילל אותו במילים חריפות. מנגד, לטענת השופט, המאמן אמר לו ?אני אגמור לך את הקריירה?.

מאמן מ.ס אשדוד ניר קלינגר. מגד גוזני
לא נעים. קלינגר/מגד גוזני

קלינגר לא נשאר חייב והטיח גם הוא ביקורת חריפה בפני שטרית. עם סיום המשחק ניגש לקלינגר למשקיף מטעם ההתאחדות, ועדכן אותו בפרטים. כעת באשדוד שוקלים כיצד להגיב לתקרית. כמו כן, קלינגר הודיע שהוא שוקל להגיש תלונה למשטרה נגד שטרית. "זו התנהגות שערורייתית של שופט אני שוקל מה לעשות בעניין ואולי להגיש תלונה", אמר המאמן בסיום, והסביר למה אמר לו את הדברים החריפים: "השופט איים עליי פיזית ומילולית, והיו אנשים שראו את זה, ובגלל זה אמרתי לו שאלך עד הסוף".

לטענת שטרית, הוא הרחיק את קלינגר במהלך המשחק, אבל המאמן סירב לצאת. שטרית טען כי הודיע לקפטן אשדוד יאיא פטי שקלינגר מורחק, אך באשדוד מכחישים את הטענה הזו.

בצד המנצח היו יותר רגועים. המאמן ברק בכר אמר בסיום: ?זה הלך קשה היום אבל בחצי הראשון הגענו להרבה מצבים ויכול היה להיות הרבה יותר קל. ההחלטות ברגע האחרון היו נוראיות. היה חשוב מאוד לא לספוג גול לראשונה העונה. בשבת יש לנו את מכבי תל אביב בבלומפילד שזה אולי המשחק הכי קשה שיש אבל נעשה הכל כדי לנצח גם שם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully