וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד מויס: "נביא שחקנים חדשים, היישר להרכב"

מנג'ר יונייטד מתקשה להתאושש מהדרבי: "נצטרך לספוג עוד כמה מכות בזמן הקרוב. יהיה יותר גרוע לפני שיהיה יותר טוב"

למרות פתיחת העונה הבינונית, דייויד מויס היה רגוע והאמין שהדברים במנצ'סטר יונייטד יסתדרו מעצמם. כל זה היה נכון עד ליום ראשון החולף, אז השדים האדומים הושפלו עם 4:1 בדרבי מול מנצ'סטר סיטי.

אחרי אותו משחק, בו האלופה בקושי הצליחה לחבר שתי מסירות, גם מויס הבין שככה זה פשוט לא יילך ולקראת המפגש הערב (רביעי, 21:45, ספורט 1 ו-HD) מול ליברפול במסגרת הסיבוב הראשון של גביע הליגה, הוא התפנה להודות שהקבוצה שלו תנסה להיות פעילה בחלון ההעברות של החורף הקרוב.

הערב (21:45, ספ'1): יונייטד מול ליברפול בגביע הליגה

דייויד מויס, מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
הייאוש מתחיל לחלחל. מויס/GettyImages

"אולי המקום בו יש לנו עבודה אמיתית לעשות הוא להביא שחקנים חדשים, לא רק כדי למלא את הסגל, אלא היישר להרכב. זה יקרה", אמר הסקוטי, שנשמע מעט מיואש, "לגבי חלון ההעברות בפגרה, תמיד אמרנו שהוא יהיה לא פשוט ושהדברים ייקחו לנו קצת יותר זמן. אז כן, זה אומר שיכול להיות שנצטרך לספוג עוד כמה מכות בקרוב. יהיה יותר גרוע לפני שיהיה יותר טוב. ידעתי שזה יהיה המצב, כי החלפתי מנג'ר ענק בתפקיד והיה ברור לי שייקח זמן עד שאשנה דברים בהתאם לרצוני".

כזכור, במהלך הפגרה החולפת ניהלה יונייטד מגעים עם מספר שחקנים בכירים, אך לבסוף החתימה רק את מרואן פלאיני מאברטון, ביום האחרון של מועד ההעברות. אמש אמר נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, שיונייטד הגישה הצעה רשמית על גארת' בייל, אולם לבסוף הוא עבר לקבוצה מבירת ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully