וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: רובין ואן פרסי יחמיץ את ליברפול

החלוץ הפצוע לא יהיה בסגל למשחק גביע הליגה (רביעי, 21:45, ספורט1). לואיס סוארס עשוי לפתוח לראשונה מאז הנשיכה

גביע הליגה באנגליה יימשך מחר (רביעי) ויביא לכר הדשא את המשחק המרכזי של השלב המוקדם, כשמנצ'סטר יונייטד תארח את ליברפול לקרב לוהט. ארסנל תצא למשחק חוץ לא פשוט מול ווסט ברומיץ', בעוד ניוקאסל תקווה שלא למעוד מול לידס וסטוק תנסה שלא להפסיד בחוץ לטרנמיר.

השיניים של לואיס סוארס, חלוץ ליברפול. רויטרס
השיניים חוזרות לדשא. סוארס/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ליברפול (רביעי, 21:45, ספורט1)

בדרך כלל, משחקים מוקדמים בגביע הליגה לא נוטים להיות מעניינים במיוחד. אלא שהפעם הסיפור שונה לגמרי, משתי סיבות עיקריות: התבוסה המשפילה שנחלה מנצ'סטר יונייטד בדרבי בתחילת השבוע, ולואיס סוארס. החלוץ המבריק והבעייתי סיים ביום שבת לרצות עונש הרחקה בן עשרה משחקים (זכר לנשיכה המפורסמת), ומחר הוא עשוי להיכלל בסגל של ברנדון רוג'רס, ואולי אפילו לפתוח בהרכב. המייטי רדז אמנם מגיעים אחרי הפסד ראשון העונה, לסאות'המפטון, אולם אם במומנטום עסקינן, הרי שאין ספק ששלהם עדיף. בפינת הסטטיסטיקה, נזכיר שהאדומים לא ניצחו באולד טראפורד מאז מרץ 2009.

המארחת, כאמור, מגיעה שבורה לגמרי אחרי התבוסה בדרבי, והלחץ על דייויד מויס רק גובר מיום ליום. גם מחר, כמו מול סיטי, ייאלץ המנג'ר הטרי להסתדר ללא הכוכב הגדול ביותר שלו, רובין ואן פרסי הפצוע, שלא יהיה בסגל ונמצא בספק גם למשחק הליגה מול ווסט ברומיץ' בשבת. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נשאל מויס האם הופתע מהתוצאה של יום ראשון, והשיב: "כן. אבל זה הכדורגל. זה קרה לי הרבה פעמים, ועוד יקרה הרבה פעמים. מעולם לא חשבתי שיהיה קל להחליף את סר אלכס. תמיד יהיה קשה להחליף מאמן כל כך גדול, אבל זו עבודה לטווח ארוך".

רובין ואן פרסי, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
בספק גם לשבת. ואן פרסי/GettyImages

ווסט ברומיץ' - ארסנל (רביעי, 22:00, שידור משולב בספורט2)

התותחנים המשיכו את פתיחת העונה הנפלאה שלהם בשבת, עם שלישייה מול סטוק, ומחר ארסן ונגר צפוי להעניק לחלק מכוכביו, וביניהם מסוט אוזיל, מעט מנוחה. ווסט ברום מגיעה אחרי נצחונה הראשון העונה, כשהכניעה את סנדרלנד וגמרה לפיטוריו של פאולו די קאניו. מי שכמובן לא יהיה בסגל מבחינת ארסנל הוא תיאו וולקוט הפצוע, שהיום התברר כי יחמיץ גם את שני המשחקים החשובים של נבחרת אנגליה במסגרת מוקדמות המונדיאל, מול מונטנגרו ופולין. הקיצוני בן ה-24 צפוי לעבור ניתוח בבטנו מחר.

ארסן ונגר, מאמן ארסנל. רויטרס
באופן מסורתי נוהג לשלב צעירים בגביע הליגה. ונגר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully