וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורח באימון בני יהודה: יוסי בניון התאמן עם הקבוצה

24.9.2013 / 18:18

המועדון הבהיר שהקשר אינו מועמד להצטרף. ראלי בספק לבאר שבע, הקבוצה נקנסה ב-10,000 שקל על קריאות גזעניות

one

בתקציר: הפסדה של בני יהודה לבני סכנין בתוצאה 4:2

מספר אוהדי בני יהודה שנכחו היום (שלישי) באימון הקבוצה, שפשפו את עיניהם כאשר שחקני הקבוצה יצאו מחדר ההלבשה לכר הדשא ולצדם קשר נבחרת ישראל יוסי בניון, שהפך לשחקן חופשי אולם טרם חתם בקבוצה באירופה. בניון, שערך במהלך הקיץ מספר אימונים במכבי חיפה, קיבל את אישורו של המאמן דרור קשטן ונטל חלק באימון הזהובים. הקשר ערך אימון מלא וביצע את כל התרגולים עם הקבוצה. בקבוצה הבהירו באופן חד משמעי שהקשר אינו מועמד להצטרף ורק הצטרף לאימון כדי לשמור על כושרו הגופני.

יוסי בניון מתאמן במדי בני יהודה. ספק 500
מצטרף, אבל רק לאימונים. בניון/ספק 500

אימון הבוקר פתח למעשה את הכנות הזהובים, לקראת משחק החוץ הקרוב נגד הפועל באר שבע, שישוחק ביום שני הבא באצטדיון וסרמיל. בני יהודה מגיעה למשחק הזה לאחר שני הפסדים רצופים ובמועדון יעשו הכול כדי למנוע הפסד שלישי ברציפות, שמן הסתם עשוי להפוך לכדור שלג שלא ציפו לו בתחילת העונה. המאמן קשטן יחסר את הקשר המורחק רפי דהן, כאשר עדיין לא ברור אם עוז ראלי, שלא התלבש כלל במשחק נגד בני סכנין, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ייכלל הפעם בסגל.

בתוך כך תעמוד היום הקבוצה לדין, בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, בגין קריאות גזעניות של אוהדי הקבוצה, במהלך משחק ההפסד לסכנין בשבת. אוהדי בני יהודה נהמו לעברו של בלם סכנין עלאא אבו סלאח והוסיפו את הקריאות 'מוחמד מת' ו- 'מחבל' לעברו.

הקבוצה נקנסה ב-10,000 שקל ומשחק ללא קהל על תנאי, בגין קריאות גזעניות של כמה אוהדי הקבוצה לעברם של שחקני בני סכנין במשחק האחרון בין שתי הקבוצות (4:2).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יוסי בניון מתאמן במדי בני יהודה. ספק 500
בניון באימון בני יהודה/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully