וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה תעמוד לדין בגין קריאות גזעניות

22.9.2013 / 10:04

הקבוצה תיענש בעקבות הקריאות כלפי עלאא אבו סלאח בהפסד לבני סכנין. לא ברור אם עוז ראלי ישוב לסגל מול באר שבע

one

הרוחות בבני יהודה סוערות בעקבות ההפסד הכואב 4:2 לבני סכנין, אמש (שבת) בבלומפילד. המשחק שהחל בצורה טובה עם שער יתרון יפה של אמיר עגייב, לאחר מהלך התקפי טוב מאוד של הקבוצה, אולם שני שערי בזק של חמד גאניים ומחמוד כליבאת בדקות ה-32 ו-34, מוטטו את בני יהודה שקרסה עוד יותר במחצית השנייה.

בקבוצה נשמעו דברי ביקורת כלפי מספר שחקני הרכב וותיקים, ובעיקר כלפי דלה איינוגבה וקסטוטיס איבשקביצ'יוס שהיו חלשים. השוער היה יכול למנוע את שני השערים, והקשר כהרגלו נראה רע במחזורי הפתיחה וגם אתמול הוא הרבה לאבד כדורים ולא תרם כמעט בפן ההגנתי בקישור האחורי.

דלה איינוגבה שוער בני יהודה. ברני ארדוב
ספג ביקורת. דלה איינוגבה/ברני ארדוב

בנוסף לצרות המקצועיות, הקבוצה תעמוד לדין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, לאחר שמשקיף המשחק מטעם ההתאחדות ציין בדו"ח קריאות גזעניות של אוהדי הקבוצה, כלפי בלם סכנין עלאא אבו סלאח. בין השאר קראו חלק מהאוהדים את הקריאות: 'מוחמד מת', 'מחבל' וכן נהמו בצורה מכוערת לעברו של אבו סלאח בכל פעם שנגע בכדור במהלך המחצית השנייה.

עוז ראלי, לא נכלל אמש בסגל, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ובשלב זה לא ברור האם ישוב לסגל לקראת משחקה הבא של הקבוצה נגד הפועל באר שבע בווסרמיל ביום שני. מנהל הקבוצה ואביו של עוז, חזי ראלי, לא נכח אמש במשחק בבלומפילד בשל חופשה משפחתית. מי שיחסר למאמן קשטן במשחק הבא, הוא הקשר רפי דהן שהורחק אמש, כאשר לירוי צעירי עשוי לפתוח במקומו בהרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עוז ראלי שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
ישוב לסגל? עוז ראלי/ברני ארדוב

"עבדנו קשה מאוד במהלך הפגרה ועבדנו בצורה הנכונה, לא האמנתי שנבוא כל כך גרועים למשחק הזה", אמר החלוץ אור ברוך שנכנס כמחליף וכבש את השער השני המצמק לזכות הזהובים. "זה כדורגל וזה קורה. אנחנו צריכים להמשיך הלאה. אין שום קבוצה בליגה הזאת שזה באנקר של שלוש נקודות מולה. כל משחק הוא קשה וברור שאנחנו מאוכזבים להפסיד פעם שנייה ברציפות, מיד אחרי הפגרה. נחזור לעבודה ואני מקווה שיהיה טוב יותר".

ברוך ניסה להסביר מה לא עובד בקבוצה בשני חלקי המגרש ואמר: "הגנתית, זה קשה מאוד כשאתה רודף אחרי היריב כל המשחק ואז אתה מקבל גולים. שיחקנו גם בעשרה שחקנים וספגנו שני שערים בזמן הזה. התקפית אנחנו חייבים להבקיע יותר גולים, גם אני כמובן חייב להבקיע יותר ואני מקווה שאחרי השער הזה, אני אמשיך באותה הדרך".

החלוץ התייחס למשחק החוץ הקשה בבאר שבע במחזור הבא והוסיף: "נעבוד קשה השבוע ונבוא מוכנים, באר שבע זו קבוצה טובה מאוד במומנטום מצוין".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully