וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרלנד נגד די קאניו: "השיטות שלו חלפו מהעולם"

מעבר לכישלון המקצועי, בסנדרלנד נטען שדי קאניו פוטר כשאיבד את אמון השחקנים. סטיב ברוס: "היום כבר לא מאמנים דרך פחד"

יום אחרי הפיטורים של פאולו די קאניו מסנדרלנד, יוצאת הביקורת על המאמן האיטלקי ועל התנהלותו. מעבר לאכזבה המקצועית (די קאניו רשם רק שני ניצחונות ב-13 משחקים, ואת העונה הנוכחית פתח עם נקודה אחת בחמישה משחקים והמקום האחרון בפרמיירליג), כעת מתברר כי די קאניו לא הסתדר עם שחקניו וסבל מחוסר אמון.

מאמן סנדרלנד פאולו די קאניו. רויטרס
ביקר את השחקנים בפומבי, ולהם לא אמר כלום. די קאניו/רויטרס

בקבוצתו הקודמת סווינדון נאמר על די קאניו שהוא "מאמן עם רימון יד", כדי להמחיש את הפתיל הקצר שלו ואת העובדה שהאופי האמוציונלי שלו יכול להתפוצץ בכל רגע. כעת סטיב ברוס, מנג'ר סנדרלנד לשעבר, סבור שהשיטות הללו חלפו מן העולם.

"כיום אתה כבר לא יכול לאמן קבוצה דרך אפקט הפחד", אמר ברוס, "אתה מנהל בני אדם. ניהול אנושי היא מכריעה יותר באימון כיום. כשאתה מאמן בפרמיירליג ויש לך שורה ארוכה של שחקנים טובים, אתה צריך לדעת להוציא מהם את המיטב. לבקר את השחקנים בפומבי אף פעם לא היה הסגנון שלי".

בסיום המשחק האחרון (הפסד 3:0 לווסט ברומיץ') די קאניו נעמד מול אוהדי סנדרלנד בתנועות ידיים, שבו הביע את צערו על ההפסד. במועדון אמרו שזה היה תחילת הסוף של המאמן הנואש, כשמיד לאחר מכן בעמדת הראיונות אמר על השחקנים שלו ש"המוח שלהם ריק" והאשים את ג'ון אושיי שספג כרטיס אדום מיותר. פרשן ה-BBC פיל מקנאלטי טען ש"היחסים השבורים שלו עם השחקנים היו בלתי ניתנים לאיחוי".

ה"פרידה" של די קאניו מאוהדי סנדרלנד

טיטוס בראמבל, ששוחרר אשתקד מסנדרלנד, אמר ש"שיחקתי תחת כמה מהמאמנים הטובים שיש, אבל מעולם לא שיחקתי עבור מישהו כמוהו. הוא יוצא לתקשורת ותוקף שחקנים, אבל לשחקנים הוא לא אומר כלום".

ניאל קווין, לשעבר יושב ראש סנדרלנד, אומר ש"אם נקלף את הקליפות בימים הקרובים וייחשף הסיפור האמיתי, יתגלה מאמן שניסה לעשות דברים בדרכו הייחודית, אבל השחקנים פשוט לא קנו את זה. לא היה להם נוח להתמודד עם הסגנון המיוחד שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully