וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב מסתבך: "בנזמה בילה עם זונה טרנסקסואלית"

אחרי שריקות הבוז והיכולת המאכזבת, כעת מדווח שחלוץ ריאל מדריד שילם 8,000 יורו עבור נערת ליווי: "ידע על הניתוח שלי"

קרים בנזמה נמצא בימים אלו תחת ביקורת נוקבת בספרד. החלוץ הצרפתי לא מציג יכולת טובה במדי ריאל מדריד, ובמשחקים האחרונים אף ספג שריקות בוז מהקהל בברנבאו. היום (שני) נחשפת בבלגיה פרשה מסעירה שבוודאי לא תוסיף למצב הרוח של החלוץ הצרפתי. האתר הבלגי "סאד אינפו" חושף שבנזמה שילם 8,000 יורו עבור שני לילות בצרפת עם זונה טרנסקסואלית.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. AP
שוב מסתבך בפרשיית מין. בנזמה/AP

כזכור, בנזמה כבר עמד במרכזה של פרשה גדולה בצרפת יחד עם פרנק ריברי, כאשר השניים נחקרו בגין יחסי מין שקיימו עם קטינה בצרפת. כעת העיתון הבלגי מפרסם ראיון עם ויקטוריה דורבאל, נערת ליווי בת 29 שעברה ניתוח לשינוי מין, הטוענת כי בילתה עם הכוכב הצרפתי וכן עם חברו הראפר, העונה לכינוי "בובה".

ויקטוריה טוענת כי בנזמה פגש אותה בפריז. "הוא רצה שניפגש והציע לי 2,000 יורו ואני הסכמתי", סיפרה. לאחר מכן בנזמה ביקש לבלות עוד לילה עם דורבאל שדרשה הפעם 6,000 יורו ללילה.

"הוא ידע על הניתוח שלי, אבל אמר לי שזה לא מפריע לו. להפך, הוא אמר שהוא אוהב את זה יותר ככה". כעת יהיה מעניין לראות כיצד יקבלו זאת בספרד ובקבוצה של בנזמה. מה שבטוח, הסיפור הזה בוודאי לא יוסיף שקט לכוכב הצרפתי, שהעונה שלו בריאל הפכה להיות סיוט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שברה שתיקה. ויקטוריה דורבאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully