וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "לא מבין למה מוריניו לא נותן למאטה לשחק"

המאמן הישראלי הודה שגם לו, כמו לרבים, הספסול של הספרדי מוזר וסיפר: "אברמוביץ' אף פעם לא התערב לי בהחלטות"

אחד הדברים שמעסיקים יותר מכל את התקשורת האנגלית בפתיחת העונה הנוכחית הוא הספסול של חואן מאטה. הספרדי, שהיה שחקן השנה של צ'לסי ב-2011/12 ולקח חלק גדול בזכייה של הקבוצה בשנתיים האחרונות בליגת האלופות ובליגה האירופית, לא זוכה לצ'אנס מז'וזה מוריניו, שהודיע שהוא לא מרוצה מהדרך בה מאטה משחק בשיטה אותה "המיוחד" מנסה להנחיל לבלוז.

לאור התוצאות הרעות, שכללו הפסד חוץ מול אברטון והשפלה ביתית נגד פ.צ. באזל בליגת האלופות, רבים האמינו שמאטה יחזור להרכב לקראת המשחק מול פולהאם, אבל הוא אפילו לא היה על הספסל. צ'לסי ניצחה 0:2, מוריניו אמר שהקשר יצטרך להתנהג כמו מקצוען אם ברצונו לשחק בהמשך ועדיין, יש כאלה שלא מצליחים להבין את ההחלטה. אחד מהם הוא מאמן צ'לסי בעבר, אברהם גרנט.

ז'וזה מוריניו: "רק אני אשם בביקורת נגדי"

חואן מאטה שחקן צ'לסי. Mike Hewitt, GettyImages
רבים מתקשים להבין למה הוא לא משותף. מאטה/GettyImages, Mike Hewitt

"באופן אישי, אני לא מבין למה מאטה לא משחק", אמר הישראלי לכתבים בממלכה, "אבל בעמדה שלו יש לצ'לסי כל כך הרבה שחקנים. אם אוסקר, אדן הזאר או וויליאן יהיו בחוץ, ישאלו אותו דבר לגביהם. מנג'ר צריך לקחת החלטות ובמקרה הזה מדובר בהחלטה קשה. ז'וזה יידע איך להסתדר עם כל השחקנים שלו היטב".

גרנט המשיך: "אני חושב שלמאטה עדיין יש מקום בצ'לסי בעתיד. הוא שחקן נהדר, ניצח משחקים, סיפק בישולים וכבש שערים". לגבי מידת מעורבתו של הבעלים רומן אברמוביץ' במדיניות ההעברות ובקביעת ההרכב הודיע גרנט: "הוא לא עשה זאת איתי ואני לא חושב שהוא עשה זאת עם איזשהו מנג'ר בקבוצה. זה סיפור לא נכון. הוא לא אמר לאף מנג'ר מה לעשות. אני מכיר אותו הרבה זמן והוא אף פעם לא לקח החלטה נגדי. אם מנג'ר אומר שהוא לא רוצה שחקן מסוים, אברמוביץ' לא קונה אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully