וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "כרגע אני לא יודע מה ההרכב הכי טוב שלי"

מאמן צ'לסי הבהיר: "השחקנים הם אלה שצריכים לתת לי את התשובות". עוזרו רוצה לראות את מאטה מתפתח לרונאלדו

ז'וזה מוריניו התחיל ברגל שמאל את הקדנציה השנייה שלו כמאמן צ'לסי. הניצחון ביום שבת האחרון על פולהאם (0:2) קטע לבלוז רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, אך המאמן שתמיד נמצא באור הזרקורים גם בתקופתו בריאל מדריד, עדיין נמצא תחת ביקורת נוקבת של התקשורת באנגליה.

הערב (שני) הודה המיוחד כי עדיין לא הצליח למצוא את ההרכב הטוב ביותר של קבוצתו, שמחזיקה בסגל רחב מאוד: "כמובן שאני עדיין לא יודע מי ה-11 הכי טובים, אבל השחקנים הם אלה שצריכים לתת לי את התשובה. ניצחנו עד עכשיו משחקים בבית, אבל עכשיו מחכים לנו ארבעה משחקי חוץ רצופים. אנחנו חייבים להשתפר בחוץ ולהשיג תוצאות טובות".

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. GettyImages
גם באנגליה אין לו שקט מהתקשורת. מוריניו/GettyImages

"כשאתה זוכה בתואר פעם בעשר שנים, אנשים לא מצפים ממך להרבה, אבל כשאתה זוכה בתואר עשר שנים ברציפות, אנשים מצפים ממך להרבה. אני אשם בזה ומקבל את הביקורת עליי, זו אשמתי, אשמתי", כך אמר ניסה מוריניו בדרכו הייחודית שלו להסביר את הביקורת שמופנית נגדו בתקופה האחרונה.

המאמן צריך להתמודד בימים אלו לא רק עם התקשורת האנגלית, אלא גם עם האגו של חלק משחקניו בסגל העמוס שלו. מוריניו הפתיע כשלא הכליל בסגל שלו למשחק מול פולהאם את דויד לואיז וחואן מאטה ובאנגליה ישנה תיאוריה שאומרת שמוריניו עשה את הצעד הזה כדי שאור הזרקורים יופנה כלפי השחקנים האלו ולא יתמקדו בבעיה האמיתית של צ'לסי - חוליית החוד שלא פוגעת והיכולת החלשה של סמואל אטו שהגיע מאנז'י בחלון ההעברות של ינואר.

"הדרך היחידה היא לעבוד קשה:", אמר מוריניו לגבי הקמרוני והוסיף: "אפשר להבין את סמואל, הוא בטופ של הכדורגל כמעט עשר שנים ואז אתה עובר למציאות אחרת (הליגה הרוסית). אנחנו יודעים שהוא שיחק ברוסיה מסיבות כלכליות. אני יודע שהרמה של סמואל מעט ירדה אבל עבורי הוא חלוץ טוב מאוד, חסרה לו חדות אבל זה נורמאלי".

שחקן צ'לסי סמואל אטו מול שחקן פולהאם פרננדו אמורבייטה. GettyImages
לא פוגע בינתיים. אטו/GettyImages

ומה באשר לחואן מאטה, שנותר מחוץ לסגל הבלוז במשחק הליגה האחרון? ובכן, הקשר הספרדי עשוי לפתוח במשחק גביע הליגה מול סווינדון. עוזר מאמן צ'לסי, סטיב הולנד, מאמין שמאטה עוד עשוי לצאת מחוזק מתקופת הייבוש הזו: "ז'וזה תמיד דוחף את השחקנים שלי למקסימום. אם רואים מה הוא עשה עם רונאלדו, הוא ממש שיפר אותו, זה לא רק מכדרר שיכול להבקיע, אלא שחקן שנהיה ברמה הגבוהה ביותר. זה לא קורה סתם. זה קורה כשדוחפים שחקנים, אפילו אם הם הטובים ביותר".

אוהד צ'לסי דורש מז'וזה מוריניו להכניס את חואן מאטה להרכב. רויטרס
בגביע הליגה הקהל יקבל את מבוקשו בנוגע למאטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully