וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "אני חי כל דקה מהמשחק ומעביר את זה לשחקנים"

המאמן רשם ניצחון שמיני רצוף עם סטנדרד מול לוקרן. התקשורת מהללת: "לוזון הוא כמו וילאש בואש, נמר המוכן לזנק"

"אני חי כל דקה מהמשחק, ומעביר את זה לשחקנים שלי", כך הסביר גיא לוזון את ההצלחה המסחררת שלו ושל סטנדרד ליאז' אחרי הניצחון אמש (ראשון) בתוצאה 1:2 על לוקרן בליגה הבלגית. הרצף של גיא לוזון אמנם נקטע בעקבות ההפסד הדרמטי 2:1 לאסביירג הדנית בליגה האירופית, אך בליגה הבלגית סטנדרד ליאז' שלו עדיין מושלמת. המאמן הישראלי ושחקניו עם 24 נקודות מ-24 אפשריות בפסגה הבלגית. טל בן חיים ודודו ביטון לא נכללו בסגל של סטנדרד, שעלתה ליתרון משער של אימו אזקיאל בדקה ה-18. האנס ונאקן איזן בדקה ה-38, אבל בדקת הסיום של המחצית היה זה מישי בטשואי הצעיר והמוכשר שהכריע את המשחק. סטנדרד עם ארבע נקודות יתרון בפסגה על פני קלאב ברוז'.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
אקסטזה במגרש. לוזון/GettyImages

"אנחנו עובדים מאוד קשה", הוסיף לוזון, "זאת הרגשה טובה כשמתאמצים ובסוף מצליחים. הגענו להרבה מצבים". לטענת לוזון המצב בטבלה לא מדיר שינה מעיניו. "אנחנו מתרכזים בעצמנו, אנחנו רק רוצים להמשיך לנצח במשחק הבא ולהמשיך ככה".

התקשורת ממשיכה להתרשם מפתיחת העונה של ליאז'. "לוזון נמצא במצב של וילאש בואש, הוא נמר המוכן לזנק, דרקון שעדיין מתחבא", תיאר אתר benefoot.net בטוויטר שלו את המאמן הישראלי במהלך המשחק נגד לוקרן. את החגיגה של לוזון בעת כיבוש השערים תיארו כ"אקסטזה. לוזון נכנס למגרש וחוגג בידיים מונפות".

"האם הקסם של לוזון בסטנדרד פג? לא. ההפסד לאסביירג הדנית בליגה האירופית נראה כמו תאונה קטנה בדרך", נכתב ב-DS הבלגי, "24 נקודות ב-24 משחקים, 18 שערי זכות, אלה מספרים שכל מאמן היה מקנא בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully