וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: גיא לוזון מושלם בליגה, שער חמישי לקולאוטי

סטנדרד ליאז' שכחה מההפסד האירופי עם 1:2 על לוקרן. קולאוטי כבש בניצחון אנורתוזיס, אלמוג כהן בהפסד אינגולשטאט

הרצף של גיא לוזון אמנם נקטע בעקבות ההפסד הדרמטי 2:1 לאסביירג הדנית בליגה האירופית, אך בליגה הבלגית סטנדרד ליאז' שלו עדיין מושלמת. המאמן הישראלי ושחקניו נתקלו הפעם במשוכה קשה יותר, בדמות לוקרן המדורגת שלישית, אך עברו גם אותה עם ניצחון 1:2 והם עם 24 נקודות מ-24 אפשריות בפסגה הבלגית. טל בן חיים ודודו ביטון לא נכללו בסגל של סטנדרד, שעלתה ליתרון משער של אימו אזקיאל בדקה ה-18. האנס ונאקן איזן בדקה ה-38, אבל בדקת הסיום של המחצית היה זה מישי בטשואי הצעיר והמוכשר שהכריע את המשחק. סטנדרד עם ארבע נקודות יתרון בפסגה על פני קלאב ברוז'.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
8 מ-8 בליגה. גיא לוזון/GettyImages

אינגולשטאט אמנם מסובכת עמוק בתחתית ליגת המשנה בגרמניה, אבל מי שחגג היום (ראשון) שער בכורה בקבוצה הוא אלמוג כהן. לצערו הרב זה לא ממש עזר לו כי קבוצתו ספגה את הפסדה השישי העונה 4:1 ל-FSV פרנקפורט. כהן נכנס למשחק בדקה ה-55 אחרי שקבוצתו כבר פיגרה 3:0, ועשרים דקות לאחר מכן הוא הבקיע את השער המצמק שלא ממש עזר לאינגולשטאט לצאת מהמצב הקשה שבו היא נמצאת. בכך נותרת הקבוצה במקום האחרון עם ארבע נקודות בלבד אחרי שמונה מחזורים.

קשרי אינגולשטאט אלמוג כהן (משמאל), מרווין מאטיפ (מימין) לפני פביאן קלוס שחקן ארמיניה בילפלד. GettyImages
שער שלא ממש עזר. אלמוג כהן/GettyImages

בקפריסין, אנורתוזיס פמגוסטה טיפסה הערב לפסגה אחרי ניצחון פנטסטי 0:4 בחוץ על אלקי לרנקה. רוברטו קולאוטי (90 דקות) היה חתום על השער הרביעי והאחרון במשחק, שהיה גם החמישי שלו, ועשה זאת אחרי שהחמיץ לקראת סיום המחצית הראשונה. משה אוחיון עלה כמחליף בדקה ה-59. עמית בן שושן לא שותף.

ברוסיה, ביברס נאתכו ורובין קאזאן בצרות אחרי עוד משחק ללא ניצחון, הפעם עם הפסד 2:1 בחוץ לטום טומסק האחרונה. הקשר הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-56 במצב של 1:1 וקיבל צהוב. היה זה המשחק הראשון מאז ה-13 בנובמבר 2010 בו נאתכו לא פתח בהרכב, וזאת בגלל עייפות ממשחק הליגה האירופית ביום חמישי. קאזאן ספגה בדקה ה-87 אחרי שער של מקסים בורדאצ'ב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מפסיק לככב. קולאוטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

* בספרד, מאיורקה השיגה את ניצחונה השני והצליחה להתאושש מעט מפתיחת העונה המסויטת שלה עם ניצחון 0:1 על מיראנדס. דודו אוואט חזר מפציעה ונשאר על הספסל כשרובן מיניו שמר על שער נקי בהיעדרו. גיא אסולין (45 דקות) פתח בהרכב הרקולס שהובסה 5:1 על ידי פונפרדינה.

* בהולנד, ויטסה ניצחה 0:3 את זוולה. דן מורי ישב על הספסל, אך לא שותף ועדיין ללא דקות העונה. מאזנה של ויטסה אחרי שישה מחזורים: שלושה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד.

* בשוויץ, אוהד קדוסי, חלוצה של לוזאן, לא שותף בהפסד 2:1 לציריך שחסרה את אבי ריקן הפצוע. לוזאן עדיין במקום האחרון עם נקודה אחת בלבד. לציריך זהו ניצחון שלישי העונה משבעה משחקים.

* בבלגיה, קלאב ברוז' חגגה 0:4 על אנדרלכט בקרב הצמרת ומי שהיה שותף לחגיגה הוא ליאור רפאלוב שנכנס כמחליף בדקה ה-86. בעקבות הניצחון, קלאב ברוז' נשארת במקום השני וצוברת ניצחון שישי בשמונה משחקים. רמי גרשון ישב על הספסל של ואסלנד בוורן ולא שותף ב-0:0 מול גנק. חנן ממן לא נכלל בסגל.

* בפולין, עודד גביש ישב על הספסל ב-1:1 של שלאסק ורוצלאב בחוץ מול רוך חוז'וב, ולא שותף. בעקבות התיקו, קבוצתו של הישראלי נמצאת במקום השביעי.

* במולדובה, שריף טירספול שמרה על פסגת הליגה אחרי ניצחון 0:1 על מילסמי. קובי מויאל פתח בהרכב לראשונה העונה בליגה, שיחק 73 דקות וקיבל כרטיס צהוב.

נושא: קשר קלאב ברוז' ליאור רפאלוב. GettyImages
הקבוצה שלו במומנטום מצוין. ליאור רפאלוב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully