וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שטוטגרט סיימה ב-1:1 מול פרנקפורט

לראשונה בתולדות הבונדסליגה, כל ששת מחזורי הפתיחה הסתיימו ללא 0:0 אחד. 1:1 גם בין פרייבורג להרטה ברלין

המחזור השישי בליגה הגרמנית ננעל עם שיא חדש. לראשונה ב-51 שנות הבונדסליגה, לא היה אפילו 0:0 אחד בששת מחזורי הפתיחה של העונה. שני המשחקים שחתמו את המחזור הניבו גם הם שערים, אך לא הכרעות. פרייבורג והרטה ברלין נפרדו ב-1:1, וכך הסתיים גם המשחק בין שטוטגרט לפרנקפורט

פר קיליאן שיילברד שחקן הרטה ברלין. Michael Kienzler, GettyImages
שער ראשון מאז הגיע לגרמניה. פר סיליאן סקיילברד/GettyImages, Michael Kienzler

פרייבורג - הרטה ברלין 1:1

בן שהר שוב לא נכלל בסגל של הברלינאים, שחזרו לכבוש וגם אספו נקודה אחרי שני הפסדים רצופים. פרייבורג הגיעה מעט מותשת אחרי משחקה בליגה האירופית ביום חמישי מול סלובן ליברץ הצ'כית (2:2) ולא השכילה להשיג ניצחון בכורה בליגה. שחקן נבחרת שוויץ הלוהט, אדמיר מחמדי, כבש משחק שלישי ברציפות כשעבר את השוער וכבש כבר בדקה השישית. אלא שבדקה ה-38 הוצאת חוץ של רוני הברזילאי מצאה את פר סיליאן סקיילברד שכבש שער בכורה בליגה הגרמנית, אחרי שעבר בקיץ מהמבורג להרטה ברלין.

טימו ורנר שחקן שטוטגרט חוגג. Daniel Kopatsch, GettyImages
הכובש השני הכי צעיר בתולדות הליגה. טימו ורנר/GettyImages, Daniel Kopatsch

שטוטגרט - פרנקפורט 1:1

אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים תחת שרביטו של המאמן החדש תומאס שניידר, השוואבים נעצרו עם 1:1 ביתי מול פרנקפורט. האורחים הגיעו אחרי ה-0:3 המרשים על בורדו בליגה האירופית, ולמרות מספר חיסורים, ביניהם של הקפטן אלכסנדר מאייר, עלו ליתרון בדקה ה-14 משער של מרקו רוס. למרות זאת, שתי דקות לאחר מכן טימו ורנר הצעיר איזן והפך בגיל 17.5 לכובש השני הכי צעיר בתולדות הבונדסליגה (נורי שאהין הוא הראשון). 50 אלף הצופים במרצדס בנץ ארינה ראו החמצות של ודאד איבישביץ' במחצית השנייה ולא זכו לחגוג ניצחון נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully