וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מחצה 0:4 את שאלקה, דורטמונד מעדה

החבורה של גווארדיולה סיפקה קונצרט בגלזנקירשן והשתוותה בפסגה לדורטמונד, שסיימה ב-1:1 בנירנברג. ניצחון ללברקוזן

המחזור השישי בבונדסליגה בישר על איבוד נקודות ראשון העונה של המוליכה דורטמונד, שאחרי ההפסד לנאפולי בליגת האלופות סיימה ב-1:1 בנירנברג. באיירן מינכן ניצלה זאת והשתוותה אליה אחרי 0:4 משכנע בחוץ על שאלקה. לברקוזן גם היא חזק בצמרת, אחרי 1:4 מרשים במגרשה של מיינץ. ורדר ברמן ניצחה 0:2 בדרבי את המבורג, ניצחונות גם לוולפסבורג, האנובר ומנשנגלדבאך.

בסטיאן שווינשטייגר שחקן באיירן מינכן חוגג שער. רויטרס
נתן את האות לקונצרט. בסטיאן שווינשטייגר/רויטרס

נירנברג - דורטמונד 1:1

אחרי העצבים במהלך המשחק בנאפולי וגם לאחר ההפסד, יורגן קלופ ושחקניו יצאו לבוואריה ושמטו לראשונה העונה נקודות בליגה, דווקא מול נירנברג שלא ניצחה העונה. מרווין דוקש הצעיר פתח בחוד של דורטמונד הפצועה ואריק דורם שובץ כמגן ימני. מקבילו מהצד השני, מרסל שמלצר המצוין, העלה את דורטמונד ליתרון עם כדור חופשי מסובב לחיבורים בדקה ה-37. שמלצר נפצע והוחלף עם פתיחת המחצית השנייה על ידי נורי שאהין שעלה למשחקו ה-200 בבונדסליגה, אבל בדקה ה-51 פר נילסון השבדי העניש את דורטמונד (שוב) במצב נייח. דורטמונד כבר לא מושלמת.

שחקני דורטמונד חוגגים עם מרסל שמלצר. Alex Grimm, GettyImages
כבש ונפצע. מרסל שמלצר/GettyImages, Alex Grimm

שאלקה - באיירן מינכן 4:0

בדיוק כמו במפגש הקודם בפברואר, הבווארים שוב השפילו עם 0:4 גדול. זו שנה שלישית ברציפות שבאיירן מינכן מנצחת בגלנקירשן, ואחרי פעמיים 0:2 היא הכפילה את התוצאה וחגגה את הניצחון הגבוה ביותר שלה ב-44 משחקי חוץ בהיסטוריה מול שאלקה. בסטיאן שווינשטייגר, שכבש גם בעימות הקודם, פתח את מסכת השערים עם נגיחה נהדרת בדקה ה-21, ודקה לאחר מכן מריו מנדז'וקיץ' הלוהט כבש בנגיחה משלו וציין את שערו הרביעי העונה בליגה. המגן דויד אלאבה, שבישל למנדז'וקיץ' את השני, הכין בדקה ה-75 שער קל ומוזר לפרנק ריברי, ואת המסמר האחרון נעץ המחליף קלאודיו פיסארו בדקה ה-84, אחרי עבודת הכנה מצוינת של תומאס מולר. קונצרט תוצרת החבורה של פפ גווארדיולה. באיירן צמודה לדורטמונד במקום הראשון עם 16 נקודות והפרש שערים זהה. עבור שאלקה היה זה הפסד הבית הקשה ביותר מאז ה-6:0 לבוכום ב-1981.

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן כובש מול טימו הילדברנד שוער שאלקה. רויטרס
שער קל. פרנק ריברי/רויטרס

מיינץ - באייר לברקוזן 4:1

מחצית ראשונה מרשימה של האורחים, בכיכובו של האוסטרלי רובי קרוזה, גרמה להפסד שלישי ברציפות של מיינץ, הפעם עם תבוסה קשה. קרוזה פתח לראשונה בהרכב, ובדקה ה-19 כבש במתפרצת אחרי מסירה של סידני סם. לברקוזן המשיכה להיות טובה יותר מהקבוצה של תומאס טוכל, ובדקה ה-38 קרוזה עבר לתפקיד המבשל והכין ללארס בנדר שחזר מפציעה וכבש. האוסטרלי השלים צמד בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ושטפן קיסלינג חתם בדקה ה-59 עם החמישי שלו העונה. יונוס מאלי צימק שמונה דקות לסיום.

רובי קרוזה (משמאל) שחקן לברקוזן עם שטפן קיסלינג. Subscription
    
21 Sep 2013
Editorial 
#181423536
1. FSV Mainz 05 v Bayer Leverkusen - Bundesliga
By:, GettyImages
היה מעורב בשלושה מארבעת השערים. רובי קרוזה מונף על ידי שטפן קיסלינג/GettyImages, Subscription 21 Sep 2013 Editorial #181423536 1. FSV Mainz 05 v Bayer Leverkusen - Bundesliga By:

משחקים נוספים:

בורוסיה מנשנגלדבאך - איינטרכט בראונשוויג 1:4
לגלדבאך: אוסקר ונדט (22), רפאל (31 ו-75), מקס קרוזה (72 בפנדל). לבראונשוויג: מירקו בולנד (58)

וולפסבורג - הופנהיים 1:2
לוולפסבורג: איביצה אוליץ' (44 ו-48). להופנהיים: אנתוני מודסט (15)

המבורג - ורדר ברמן 2:0
לברמן: נילס פטרסן (32 ו-90)

האנובר - אוגסבורג 1:2
להאנובר: ארתור סובייך (60), סבולץ' הוסטי (89). לאוגסבורג: פול ורהאג (51 בפנדל)

רפאל ואן דר וארט שחקן המבורג. GettyImages
עוד הפסד. רפאל ואן דר וארט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully