וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "מצפה לתגובה מקצוענית מחואן מאטה"

מאמן צ'לסי נותן הזדמנות לקשר שלא שיחק בניצחון על פולהאם ועונה לביקורות: "קראתי שאנחנו אסון". לוקאקו לא זכר שכבש

צ'לסי עצרה אמש (שבת) רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות כשניצחה 0:2 את פולהאם בסטמפורד ברידג'. "הרצף היה רע מאוד", ענה מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו בסיום המשחק לתקשורת, "ממה שקראתי, הרצף היה אסון. זה נראה שעבור קבוצות אחרות, להפסיד זה דבר נורמלי, ובשבילנו זה סוף העולם". מי שכבש את השער השני לצ'לסי הוא ג'ון אובי מיקל, שכבש לראשונה מאז שנת 2007, ושבר רצף של 184 משחקים ללא שער שדה.

צ'לסי הגיעה למשחק עם 7 נקודות בארבעת המשחקים הראשונים של העונה, הנתון הגרוע ביותר שלהם ב-10 העונות האחרונות, וכל זה לא באמת מפריע למאמן, "אחרי ההתחלה הרעה, כשכולם מזכירים לי שזאת ההתחלה הכי גרועה שלנו בעשור האחרון, אני הולך לישון היום ואין אף אחד לפנינו בטבלה. אני נמצא בכדורגל כבר הרבה זמן, ואני לא מצפה שיגידו עלינו דברים טובים כשהתוצאות לא טובות, אבל אני בונה קבוצה שונה, והדבר הראשון זה לשנות את פילוסופיית המשחק וזה לוקח זמן".

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. GettyImages
"אני בונה קבוצה שונה". ז'וזה מוריניו/GettyImages

המאמן המשיך בקו התקיף ואמר: "אנחנו לא משחקים טוב, התוצאות הן לא כל כך טובות, אבל זה היופי בפריימרליג, כולם מאבדים נקודות, ככה שאין דרמות. המציאות שאנחנו נמצאים בה - יש לנו 10 נקודות. אני חייב לומר שבחיים לא עבדתי כל כך קשה כמו שאני עובד עם חבורת השחקנים הזאת".

מי שהמשיך להדחק הצידה מהרוטציה של מוריניו הוא חואן מאטה, שלא שיחק, "אני מקווה שהוא יגיד לי על המגרש שאני טועה ושהוא הכי טוב ושמגיע לו יותר דקות משחק", אמר מוריניו על שיתופו של השחקן בגביע הליגה באמצע השבוע, "אני אשמח מזה. אני מחכה לתגובה מקצוענית, אני רוצה שהוא יהיה פנטסטי, אני מקווה שהוא יכול. נתתי לו הזדמנות בתחילת העונה נגד אסטון וילה, לפתוח נגד אברטון וחצי שעה נגד באזל. העבר הוא העבר, מה שמשנה זה מה שקורה עכשיו, אתה תשפט על פי איך שתשחק".

חואן מאטה שחקן צ'לסי. Mike Hewitt, GettyImages
מוריניו: "אני רוצה שמאטה יהיה פנטסטי"/GettyImages, Mike Hewitt

המשחק המרתק של המחזור הגיע באפטון פארק שם חזרה אברטון פעמיים מפיגור מול ווסטהאם כדי לנצח 2:3 משער של רומלו לוקאקו. החלוץ הבלגי הנפלא שמושאל מצ'לסי נפגע בראשו עם הכיבוש לאחר התנגשות עם ג'ואי אובראיין, ובמשך כמה דקות היה נראה כי הוא לא יוכל לחזור לדשא. בסופו של דבר חזר לוקאקו וכמעט גם כבש את הרביעי.

"לא זוכר כלום", אמר לוקאקו ההמום בסיום המשחק, "אני אפילו לא יודע שכבשתי. הדבר הראשון ששאלתי את הרופא שטיפל בי זה מי כבש את השער, והוא אמר לי שאני". לוקאקו לא מיהר להסתכל על השער שכבש ואמר: "התקשרתי להורים שלי ישר ושאלתי אותם מה קרה. כעת אני מתרכז במשחק הבא".

חלוץ בלגי אחר, כריסטיאן בנטקה מאסטון וילה, שכבש ארבעה שערי פריימרליג בארבעת מחזורי הפתיחה, נפצע אמש במחצית הראשונה בניצחון על נוריץ', וצפוי לעבור בדיקה מקיפה היום בסיומה יידע כמה זמן ייעדר בשל הפציעה בירך. בקבוצה מקווים שהחלוץ המצטיין יחזור כבר למשחק הבא, אך מתכוננים לתוצאה קשה יותר, כשליבור קוז'אק הצ'כי, שהחליף את בנטקה וכבש את שער הניצחון, יקבל את הקרדיט בגביע הליגה נגד טוטנהאם. אסטון וילה איבדה בשבוע שעבר את הבלם הדני המוכשר יורס אוקורה שקרע את הרצועה הצולבת בברכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully