וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניצחון לצ'לסי, הפסד ראשון לליברפול

הבלוז התאוששו משני הפסדים רצופים, עם 0:2 על פולהאם, אברטון גברה על ווסטהאם 2:3, ניוקאסל הפסידה 3:2 להאל

הדרבי הגדול של מנצ'סטר אמנם ייערך רק מחר (ראשון), אולם המחזור החמישי באנגליה יצא לדרך היום עם הפתעה גדולה, כשמוליכת הטבלה ליברפול נחלה הפסד ראשון - 1:0 לסאות'המפטון באנפילד. אחרי שני הפסדים רצופים בליגת האלופות ובליגה, צ'לסי של מוריניו חזרה לנצח עם 0:2 ביתי על פולהאם בדרבי הלונדוני. האל סיטי הכניעה את ניוקאסל עם 2:3 בעוד אסטון וילה ניצחה את נוריץ' 0:1 ואברטון גברה על ווסטהאם 2:3. נועלת הטבלה סנדרלנד המשיכה לצנוח, ונכנעה 2:0 לווסט ברומיץ'.

שחקן צ'לסי סמואל אטו מול שחקן פולהאם פרננדו אמורבייטה. GettyImages
ממשיך לקבל קרדיט בהרכב של מוריניו. אטו/GettyImages

ליברפול - סאות'המפטון 1:0

לכל דבר טוב יש סוף, ואחרי המחזור החמישי המייטי רדז ככל הנראה ייאלצו להיפרד מהמקום הראשון. האדומים אכזבו בביתם ורשמו את משחקם החלש ביותר העונה, שהוביל להפסדם הראשון העונה. למען האמת, התוצאה היתה יכולה להיות גבוהה ויתר עבור הקדושים, אילולא יכולת נפלאה של סימון מיניולה, שהמשיך את פתיחת העונה הנפלאה שלו. אולי הישועה תגיע החל מהשבוע הבא, אז יוכל לואיס סוארס לחזור סוף סוף למגרשים לאחר שסיים הערב לרצות את עונש ההרחקה שלו.

ההזדמנות הגדולה הראשונה במשחק הגיעה בדקה ה-21, כשסטיבן ג'רארד סובב בעיטה חופשית נפלאה וסחט הצלה גדולה מארתור בורוץ. בדקה ה-36 פרץ ויקטור מוזס נהדר על תוך הרחבה וכבר הגיע מול בורוץ, אך בעט חלש והשוער האורח שוב הדף. בפתיחת המחצית השניה קיבלו הקדושים הזדמנות פז, אחרי טעויות איומות בהגנה האדומה, אך בקרב בין אדם ללאנה וסימון מיניולה, ידו של השוער הבלגי היתה על העליונה. הלחץ של האורחת נמשך, ובדקה ה-54 הגיע דיאן לוברן ראשון לכדור קרן, ונגח פנימה את שער הבכורה שלו במועדון כדי לקבוע 0:1. ג'רארד סחט הדיפה נוספת של בורוץ מבעיטה חופשית בדקה ה-59, ובדקה ה-67 סיפק מיניולה שלוש הצלות נפלאות והציל את ליברפול. עד הסיום חיפשה המארחת את שער השוויון, אך לא היתה מספיק מדויקת.

שחקני סאות'המפטון חוגגים עם דיאן לוברן. רויטרס
הדהים את אנפילד. לוברן חוגג עם החברים/רויטרס

צ'לסי - פולהאם 0:2

צ'לסי הפסידה את מחזור הליגה האחרון מול אברטון ואז נשארה המומה עם הפסד ביתי נגד פ.צ. באזל במחזור הפתיחה של ליגת האלופות והגיעה למשחק מול פולהאם עם הרבה לחץ על הכתפיים, אבל ז'וזה מוריניו והשחקנים שלו עמדו בו וניצחו ללא בעיות את פולהאם בדרבי הלונדוני הקטן.

סמואל אטו שוב קיבל קרדיט ממוריניו בהרכב, אבל אוסקר היה זה שכבש את השער ששחרר המון לחץ בדקה ה-52. בדקה ה-84 הגיע רגע היסטורי בסטמפורד ברידג' כשג'ון אובי מיקל כבש את שערו הראשון בקריירה במדי צ'לסי ב-185 הופעות. הקשר הניגרי התמקם טוב ברחבה לכדור קרן, ג'ון טרי הגיע ראשון לכדור ונגח ברחבה לעברו של מיקל שבעט מהאוויר לרשת. 0:2 בסיום לצ'לסי שתפגוש במחזור הבא את טוטנהאם לדרבי לונדוני גדול וקשה בהרבה.

שחקן צ'לסי ג'ון אובי מיקל חוגג. רויטרס
רגע היסטורי. ג'ון אובי מיקל/רויטרס

משחקים נוספים:

נוריץ' - אסטון וילה 1:0
לאסטון וילה: ליבור קוזאק (30)

ניוקאסל - האל סיטי 3:2
לניוקאסל: לואיק רמי (10, 44). להאל: רוברט בריידי (26), אחמד אלמוחמדי (48), סונה אלוקו (76)

ווסט ברומיץ' - סנדרלנד 0:2
לווסט ברום: סטפן ססניון (20), ליאם רידג'וול (76)

ווסטהאם - אברטון 3:2
לווסטהאם: ראבל מוריסון (31). מארק נובל (76), לאברטון: לייטון ביינס (62, 83), רומלו לוקאקו (85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully