וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "מקווה שהתקציב יגדל בזכות מענקי אליפות"

22.9.2013 / 8:15

בעלי הפועל חיפה חגג את ניצחון החוץ על בית"ר ירושלים אך עדיין מבקר: "מבחינת יכולת אנחנו עדיין לא נראים טוב"

one

שביעות רצון גדולה נרשמה אצל אנשי הפועל חיפה אחרי הנצחון אמש (שבת) על בית"ר ירושלים 0:1 שמעמיד את הקבוצה עם שבע נקודות מתוך תשע אפשריות וזאת אחרי עונות בהן התרגלו האדומים לפתוח את העונה ברגל שמאל.

מאמן חיפה שלומי דורה דיבר בסיום המשחק על כך שהנקודות הללו נאגרות למאבקים עתידיים אבל בחיפה מכוונים גבוה יותר ועם הפתיחה הטובה, כך מקווים במועדון, יהיה אפשר להגיע למצב בו כבר באמצע העונה תבטיח הקבוצה את הישארותה בליגה ותוכל אפילו להיאבק על מקום בפלייאוף העליון.

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
אוויר פסגות. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

בחיפה שיבחו את דריו פרננדס שלמרות המפגש הטעון מול בית"ר ירושלים הפגין משחק טוב והוכיח את עצמו.
כעת יחלו בצוות המקצועי בהכנות למשחק בשבת מול הפועל תל אביב למפגש שתיקו או נצחון בו יוכיחו סופית שהקבוצה של העונה בנויה מחומר אחר לעומת העונות הקודמות. "יש בקבוצה הזו המון אופי ואנחנו מראים הרבה אופי", אמר הבעלים המאושר יואב כץ, שהיה פחות שבע רצון מהיכולת, "מבחינת יכולת אנחנו עדיין לא נראים טוב. אני מאמין שבהמשך נראה גם יותר טוב ואני מקווה שאז גם ימשיכו הנצחונות".

על המשך העונה אמר כץ בהלצה "אני מקווה שהתקציב יגדל ל-21 מיליון שקלים בגלל מענקי אליפות, אבל עד מענקי אליפות יש את הפועל תל אביב בשבת ונצטרך להמשיך ככה".

אוהדי הקבוצה הגישו תלונה במשטרה בעקבות החבלה שנגמרה לאוטובוס שהביא אותם לאצטדיון המושבה, וזו תפתח בחקירה כדי לאתר את אלו שפגעו באוטבוס, "הקהל שלנו נתן תצוגה אתמול" התייחס אחד השחקנים, "אם הם ימשיכו ככה וישכחו מכל המחאות אנחנו נהיה קבוצה מפתיעה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully