וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי שטרית: "קלינגר היה בטירוף והיה קרוב למגע פיזי"

דו"ח חמור על התנהגות המאמן בסיום המשחק בקרית שמונה: "הוא נצמד אליי בתנועות מאיימות". קלינגר יתלונן למשטרה?

one

מ.ס. אשדוד ספגה אמש (שבת) הפסד כואב 1:0 בקרית שמונה, אולם הסיפור של המשחק התרחש דווקא בסיום המשחק, בעימות הקשה בין מאמן הקבוצה ניר קלינגר לשופט שי שטרית. בסיום האירוע שלח השופט דו"ח חמור, כאשר מרבית הסעיפים מכוונים לעברו של קלינגר. התקרית החלה בסביבות הדקה ה-80, כאשר קלינגר התבקש על ידי השופט הרביעי לעזוב את כר הדשא וסרב לעשות זאת. העימות בין השניים גלש לפסים מכוערים ליד חדר השופטים.

תובע ההתאחדות שלום אבן עזרא, החליט בעקבות הדו"ח החמור של השופט, להעמיד לדין את ניר קלינגר בגין העלבת שופט ובגין אי ציות להוראות השופט, והדיון ייתקיים ביום שלישי הקרוב ב-13:00.

קלינגר מצידו מכחיש כמובן את טענות השופט ואף הודיע כי יגיש תלונה במשטרה בעקבות התנהגותו לכאורה של שטרית.

השופט שי שטרית. קובי אליהו
שי שטרית: "קלינגר היה בטירוף והיה קרוב למגע פיזי איתי"/קובי אליהו

שטרית רשם בדו"ח את הדברים הבאים: "גיא ברגר הסב את תשומת ליבי לאחר שניר קלינגר בעט בתיק ליד הספסל של אשדוד וסינן מספר מילים לאוויר וביקש שארחיק אותו. ניגשתי לקלינגר והרחקתי אותו אך להפתעתי הוא סירב ולכן פניתי לקפטן של אשדוד יאיא פטי וביקשתי שיודיע למאמן לעזוב את כר הדשא אך גם הוא לא הצליח. בשל הסחבת הוספתי 6 דקות תוספת זמן שבמהלכן קלינגר היה על הקווים, ולא מחוץ למגרש כמתבקש".

שטרית הוסיף שהאירועים החמורים יותר קרו בסיום: "עם השריקה רץ מאמן אשדוד לשחקניו ואמר להם "אל תלחצו לשופטים ידיים, הם לא שווים את זה". פרט לירו בלו שלא שמע את דבריו של המאמן השחקנים לא לחצו את ידי השופטים. עם ירידתי לחדר ההלבשה צעק לעברי קלינגר 'אני אגמור לך את הקריירה, בושה וחרפה" ומילים בוטות נוספות. המאמן לא הפסיק ונכנס לחדר ההלבשה של השופטים תוך כדי שהוא נצמד אלי וצועק בתנועות מאיימות. כעבור מספר שניות אנשי אשדוד הגיעו והוציאו אותו מהחדר. חשתי מאויים ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם אנשי אשדוד לא היו מתערבים".

שטרית אף אמר לגורמים באיגוד השופטים כי "קלינגר היה בטירוף והגיע ממש קרוב למגע פיזי איתי. אם רפי נידם ותורג'מן לא נכנסים ובכח מוציאים אותו משם אני לא יודע לאן זה היה מגיע".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מ.ס אשדוד ניר קלינגר. מגד גוזני
יעמוד לדין, אבל יגיב בתלונה למשטרה. ניר קלינגר/מגד גוזני

עימות נוסף שנרשם אמש על כר הדשא, התרחש בין שלושה משחקני חוליית ההגנה של אשדוד, ג'ואון אושאניווה, יאיא פטי ועופר ורטה, לאחר שהשניים הראשונים צעקו לעבר המגן, לאחר הזדמנות הבקעה לזכות קרית שמונה, ורק התערבותו של הבלם ישראל ראש מנעה עימות פיזי בין ורטה ופטי.

"לשחק מול קרית שמונה היה מאוד מרגש ומיוחד עבורי", אמר הקשר דויד סולארי שהתקבל בפרחים על ידי קבוצתו לשעבר. "אני אוהב מאוד את האנשים כאן, אבל רציתי לנצח ולצערי לא עשינו את זה. נצטרך לעשות את זה במשחק הבא. אנחנו לא פתחנו את העונה כמו שרצינו אבל אנחנו צריכים להמשיך ולהשתפר בהמשך".

סולארי התייחס להתאקלמותו במועדון וכן למטרות של הקבוצה להמשך העונה והוסיף: "אני מרגיש טוב באשדוד אבל כמובן שגם אני צריך להשתפר, אני מאמין שהמשך העונה יהיה טוב יותר עבור כולנו. פלייאוף עליון זה אחת מהמטרות שלנו, יש פה שחקנים מספיק טובים כדי לעשות את זה".

על העימות בין קלינגר לשופט שטרית אמר סולארי: "אני לא אוהב לדבר על שופטים אבל אין ספק שלא היה לו (לשופט שי שטרית ר.ב) משחק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully