וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "התפרקנו, זה קורה לנו יותר מדי"

21.9.2013 / 21:35

מאמן בני יהודה ניסה להסביר את ההפסד לבני סכנין: "שחקנים צריכים לא להישבר". בלבול: "שמחים, אבל יודעים את מקומנו"

one

איזו פתיחת עונה נפלאה עוברת על בני סכנין. הקבוצה של מרקו בלבול רשמה הערב (שבת) את ניצחונה השני העונה, כשגברה בחוץ על בני יהודה 4:2, תוך הצגה התקפית נהדרת. האורחים נפלו לפיגור מוקדם אבל הצליחו לחולל מהפך, ואם היא תמשיך ביכולת הזו, סכנין עוד יכולה להגיע רחוק. בני יהודה לעומת זאת עם הפסד שני רצוף, ורגע לפני שהיא פוגשת את הפועל באר שבע, המצב לא נראה מבטיח אצל הקבוצה של דרור קשטן.

* משקיף המשחק ציין בדו"ח נהמות של אוהדי בני יהודה במחצית השנייה לעברו של בלם סכנין עלא אבו סלאח מה שצפוי לגרור העמדה לדין של הקבוצה.

דרור קשטן מאמן בני יהודה. ניב אהרונסון
אין סיבה לחייך. קשטן, בטקס לזכרו של גד סולמי/ניב אהרונסון

"ידענו שאנחנו מגיעים למשחק חוץ קשה מול קבוצה טובה", אמר מאמן בני סכנין, מרקו בלבול. "עמדנו מצוין וידענו להבקיע ארבעה שערים יפים. זה מסוג המשחקים שאם אתה לא כובש את השלישי והרביעי, אפשר לספוג ואני שמח שעברנו את המשחק בשלום". על היכולת של הקבוצה עד כה אמר בלבול: "אני מאוד שמח על פתיחת העונה שלנו ונצטרך להמשיך ולאגור נקודות כמו שעשינו. אנחנו יודעים את מקומנו ואנחנו ריאליים למרות התוצאות, בטח בהתאם לתקציב שלנו".

על המשחק הבא של הקבוצה, מול מכבי חיפה, אמר המאמן: "אני תמיד נותן לשחקנים שלי 48 שעות לשמוח ולחשוב על המשחק שהיה. אנחנו נתאושש, ננוח וגם אני נותן לעצמי להירגע ורק אחרי זה נחשוב על המשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מרקו בלבול, מאמן בני סכנין. ניב אהרונסון
מרוצה מאוד מפתיחת העונה. בלבול/ניב אהרונסון

מנגד, בבני יהודה היו מאוכזבים מאוד מההופעה החלשה מול האוהדים הביתיים. "היה משחק שאולי היה טוב לקהל שראה שישה שערים", אמר בסיום דרור קשטן. "נכנסו טוב למשחק, בחצי השעה הראשונה שלטנו, ידענו גם להוביל. הם הבקיעו בהתקפה הראשונה שלהם, ואחר כך הבקיעו את השני תוך שתי דקות. כאן היתה התפרקות שלנו. כשאתה עושה כאלה שגיאות בהגנה זה כנראה משפיע על השחקנים. שחקן צריך להיות בנוי מנטלית ולא להישבר. אלה דברים שקורים לנו יותר מדי".

קשטן המשיך ואמר: "כמעט הרמנו ידיים אחרי ההרחקה והשער השלישי. עשינו אמנם את השער המצמק והיתה תקווה, אבל בעשרה שחקנים זה קשה כי כל מתפרצת תמצא אותנו לא מוכנים". על העונה עד כה אמר קשטן: "בוודאי שלא ציפינו לפתיחת עונה שכזו. אף אחד לא מצפה שהקבוצה תהיה בשיאה בתחילת העונה ואחרי פגרה. כשהליגה תתקדם, איכות השחקנים ואיכות המשחקים תבוא לידי ביטוי וכך אני מאמין גם אצלנו". על המשחק הבא מול מוליכת הליגה, הפועל באר שבע, אמר המאמן: "גם סכנין הגיעה אלינו במומנטום טוב, כל משחק בליגה הזו קשה אם הוא בבית או בחוץ. אף אחד לא חשב שסכנין תהיה משוכה קלה". המאמן סירב להתייחס לסיבה בגלל הוצא עוז ראלי מהסגל.

שחקני בני סכנין חוגגים ניצחון על בני יהודה. ניב אהרונסון
הגיעו במומנטום טוב. סכנין חוגגת בבלומפילד/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully