וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה את בני יהודה 2:4

מערכת וואלה! ספורט

21.9.2013 / 20:56

הקבוצה של בלבול רשמה מהפך נהדר בבלומפילד מול בני יהודה. גנאים, כליבאת, גזל קאסום כבשו, סכנין עדיין ללא הפסד

one

למשחק הערב (שבת) באיצטדיון בלומפילד מול בני יהודה הגיעה בני סכנין כשהיא לא ספגה אפילו שער אחד. הנתון הזה השתנה די מהר, והקבוצה של מרקו בלבול סיימה את הערב כשמוחמד קנדיל נאלץ להוציא לא פחות משני שערים מהרשת שלו. אלא שדווקא סכנין היתה זו שיצאה עם ניצחון חוץ גדול כשגברה על הזהובים של דרור קשטן 2:4 עם הצגה התקפית נפלאה. בני יהודה רושמת הפסד שני ברציפות ובמחזור הבא היא פוגשת את מוליכת הטבלה, הפועל באר שבע הלוהטת, בעוד סכנין עדיין לא ירדה מנוצחת העונה.

שחקני בני סכנין חוגגים ניצחון על בני יהודה. ניב אהרונסון
בלתי מנוצחים. סכנין חוגגת על בני יהודה/ניב אהרונסון

בני יהודה פתחה את המשחק עם דקת דומייה לזכרו של היו"ר המיתולוגי, גד סולמי ז"ל, ועלתה ליתרון אחרי 28 דקות מרגליו של אמיר עגייב. סכנין, שספגה לראשונה העונה שער, הגיבה בבליץ נהדר והפכה את התוצאה בתוך שש דקות, כשחאמד גנאים (32) ומוחמד כליבאת (34) ניצלו הגנה חלשה של הזהובים וחוסר ריכוז של דלה איינוגבה.

המחצית השנייה נפתחה בהיסוס מצד שתי הקבוצות, אבל המשיכה עם לא מעט אקשן: רפי דהן ראה את האדום בדקה ה-70 והותיר את חבריו בנחיתות מספרית, גזל ניצל זאת והעלה את סכנין ליתרון 1:3 שמונה דקות מאוחר יותר, אבל אור ברוך שרק נכנס כמחליף צימק כעבור דקה. בני יהודה לחצה למצוא את השוויון, אבל במקום זה חטפה את השער הרביעי הראשו של קאסום בתוך זמן פציעות, וירדה עם הפסד ביתי כואב במיוחד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני בני סכנין חוגגים ניצחון על בני יהודה. ניב אהרונסון
חגיגה ענקית שלהם. סכנין/ניב אהרונסון

מחצית שנייה

דקה 90+2: שער! רביד גזל הרים כדור מצויין היישר אל ראשו של אחמד קאסום שנגח פנימה, 2:4 לבני סכנין שהבטיח סופית את הניצחון.

דקה 79: שער! בני יהודה חוזרת! לאמין העביר כדור רוחב היישר אל אור ברוך, המחליף, שצימק רק דקה מאוחר יותר, 3:2 לבני סכנין.

דקה 78: שער! גדיר ליהטט על קו ה-16 והעביר מסירה טובה לגנאים שבנגיעה העביר לגזל שנעץ את הכדור ברשת, 1:3 לבני סכנין.

דקה 70: כרטיס אדום! רפי דהן הכשיל את עוסמאן באזור קו החצי, ראה את הצהוב השני שלו במשחק והותיר את בני יהודה בעשרה שחקנים.

דקה 67: לאמין נשלח בכדור עמוק אל הרחבה, התגבר על פאס אך הבעיטה שלו טסה מעל המסגרת. איזה בזבוז.

דקה 64: סכנין יצאה למתפרצת, כליבאת העביר כדור טוב למוגרבי שניסה להקפיץ מעל איינוגבה מ-16 מטר, אבל שוער בני יהודה הדף לקרן.

דקה 55: שתי הקבוצות פתחו רע מאוד את המחצית השנייה, עם סדרה של איבודי כדור ולא הצליחו להגיע למצבים ברחבה.

שחקן בני יהודה עמיר עגייב חוגג יחד עם מאמנו דרור קשטן. ניב אהרונסון
חגג מוקדם מדי. עגייב עם קשטן/ניב אהרונסון

מחצית ראשונה

דקה 34: שער! איזה מהפך! מוחמד כליבאת מנצל סדרה של טעויות בבני יהודה, איינוגבה השמיט כדור וכליבאת כבש מזווית אלכסונית משבעה מטרים, 1:2 לבני סכנין.

דקה 32: שער! חאמד גנאים ירה כדור מצויין מ-18 מטרים שהפתיע מעט את איינוגבה, שללא ספק היה יכול לעצור את הכדור, בני סכנין משווה ל-1:1.

דקה 28: שער! התקפה נפלאה של בני יהודה: נס זמיר הוריד ימינה לאיציק עזוז, שבנגיעה העביר כדור רוחב לעגייב, שמעשרה מטרים בעט פנימה, 0:1 לבני יהודה.

דקה 2: רפי דהן נחתך במצחו אחרי התנגשות ראשים עם עגייב. דהן נחבש ושוב לשחק, אך את הבעיטה החופשית שלח זמיר אל ידיו של קנדיל.

דקה 1: בני יהודה עלו לשחק עם סרטים שחורים לזכרו של גד סולמי.

שחקני בני סכנין מוחמד כליבאת יחד עם עלי עוסמאן. ניב אהרונסון
כבש מזווית קשה. כליבת חוגג עם עוסמאן/ניב אהרונסון

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, אמיליאנו פוסקו, רפי דהן, קסטוטיס איבשקביצ'יוס (אדם הרפקה, 59), יורו לאמין, נס זמיר (לירוי צעירי, 46), אמיר עגייב (אור ברוך, 68), גיל יצחק.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עלא אבו סלאח, אברהם פאס, דדי בן דיין, באסם גנאים, חאלד חלאיילה (מור שושן, 82), חאמד גנאים, מוחמד כליבאת (מוחמד גדיר, 74), אחמד קאסום, פיראס מוגרבי (רביד גזל, 68).

דרור קשטן מאמן בני יהודה. ניב אהרונסון
כיבדו את זכרו של גד סולמי בפתיחת המשחק. קשטן/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully