וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "לא אהבתי את הסגנון של צ'לסי בעבר"

המנג'ר מתגונן: "צריך מנטליות אחרת, שחקנים לא אוהבים שינויים קשים". צפו במסע"ת, בה נשמע משום מה קצת כמו בוראט

ז'וזה מוריניו לא מרוצה. "המיוחד" חזר בקיץ לצ'לסי אחרי שש שנות היעדרות, אבל לפחות כרגע, הדברים לא מתחברים. בשבוע שעבר הבלוז הפסידו בליגה לאברטון ובאמצע השבוע הובכו עם 2:1 מול פ.צ. באזל בסטמפורד ברידג' בליגת האלופות. לקראת המשחק הקריטי מול פולהאם, החליט הפורטוגלי לנער את השחקנים שלו.

"לא אהבתי את הסגנון בו צ'לסי שיחקה בשנים האחרונות. גם המועדון לא אהב את הסגנון הזה והוא רצה שינוי", אמר מוריניו, "אנחנו רוצים לשחק בצורה שונה. העבר הוא היסטוריה, אפילו העבר שלי. אני מתייחס לעבודה כאן כאילו הרגע הגעתי בפעם הראשונה".

אמש (שישי) דווח בכלי התקשורת בממלכה כי המנג'ר ערך אסיפת חירום לשחקניו וכי הבעלים רומן אברמוביץ' זועם עליו ועל היכולת שמציגה הקבוצה. אחד מאותם שחקנים שמתקשים לספק את הסחורה העונה הוא חואן מאטה. הספרדי, שנבחר לשחקן העונה של הקבוצה לפני שנתיים והוביל אותה לזכייה בליגת האלופות ובליגה האירופית, מסופסל על ידי מוריניו לטובת אוסקר במרכז המגרש.

חואן מאטה שחקן צ'לסי. AP
מוריניו לא מרוצה ממנו. מאטה/AP

"על הסיבות בגללן מאטה לא משחק כרגע אני יכול לדבר איתו, לא עם הציבור", אמר מוריניו, "אבל ראיתם את היכולת שלו כשהוא פתח מול אברטון והוא גם עלה מהספסל מול באזל כשהובלנו 0:1. הוא צריך להתרגל לדרך החדשה בה אנחנו רוצים לשחק וכרגע אוסקר הוא מספר 10 שלי. אם מישהו יגיד לי שאוסקר הוא לא השחקן הכי טוב שלנו עד עכשיו העונה, איאלץ שלא להסכים. אני חייב להוכיח לאוהדים שאני עושה עבודה טובה. עכשיו מאטה צריך לעשות את אותו דבר".

המנג'ר הוסיף: "השחקנים צריכים ללמוד לעשות דברים שהם לא עשו בעבר. הם פתוחים לחלק מהשינויים ופחות מקבלים שינויים אחרים, קשים יותר. אני רוצה ששני הקשרים שעל הכנפיים יעשו עבודה אחרת ממה שהם עושים כרגע. הכול תלוי בשינוי המנטליות וזה ייקח זמן, אבל אני מבטיח שלא 5, 6, 7 שנים".

צפו במסיבת העיתונאים, או הריצו הישר ל-6:40 כדי לשמוע איך ז'וזה מוריניו הופך, לפתע, לבוראט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully