וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי השפיל את גווארדיולה לעיני שחקני ברצלונה"

המאמן השבדי האנס בק סיפר בראיון כי המאמן אסר על מסי לשתות קולה לפני משחק, והכוכב ”פתח פחית מולו ולעיני השחקנים”

כשליאונל מסי רוצה משהו, הוא מקבל אותו, ודבר לא ישנה, כך לפחות מדווח בערוץ טלוויזיה שבדי, אשר ראיין את מאמנה לשעבר של ניו יורק רד בול האנס בק. לפי המאמן השבדי, הכוכב הארגנטינאי של ברצלונה השפיל את פפ גווארדיולה לפני משחק של הקבוצה. המאמן השבדי סיפר ל-TV4 Sports כי מקור אמין בברצלונה חשף בפניו כי לפני אחד ממשחקיה של ברצלונה בשנת 2009, שבסופה זכתה בטרבל, התיישבו שחקני ומנהלי המועדון לארוחת צהריים משותפת, בה מסי התעלם מהוראתו של גווארדיולה ו"השפיל אותו לפני כולם".

מנג'ר ברצלונה פפ גווארדיולה חוגג עם שחקנו לאונל מסי. רויטרס
כנראה שלא רק חיוכים היו ביניהם. גווארדיולה ומסי/רויטרס

"זה היה שלוש שעות לפני המשחק", סיפר בק, "ובזמן הארוחה מסי רצה לשתות קוקה קולה. גווארדיולה אסר עליו ואמר לו 'אנחנו לא שותים קולה לפני משחק', אז מסי קם ולעיני כולם הלך, וחזר לאחר כמה דקות עם פחית קולה, הוא פתח אותה מול כולם והתחיל לשתות מול גווארדיולה וחבריו לקבוצה".

"תארו לעצמכם מה קורה כשכוכב בסדר גדול של מסי יוצא מול כולם נגד מאמנו. זאת מלחמה שגווארדיולה לא יכול היה לנצח, זה בלתי אפשרי", הוסיף בק. "האם זה סנסציוני? יש לי חבורה של עורכי דין מאחורי", אמר בק, שעומד מאחורי דבריו. האירוע עליו סיפר בק העלה מיד השערות בכלי התקשורת השונים כי ייתכן שתיירי הנרי או רפא מארקס, ששיחקו בניו יורק רד בול, היו אלה שסיפרו לבק על האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully