וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה 0:4 את ראיו וייקאנו

שלושער לפדרו (33, 46 ו-72), פברגאס חתם (80) והקטלאנים שמרו על מאזן מושלם. אתלטיקו מדריד ניצחה בויאדוליד 0:2

שלוש הקבוצות הבכירות של ספרד טיילו באמצע השבוע במחזור הפתיחה של ליגת האלופות והיום (שבת), שתיים מהן, שעדיין מחזיקות במאזן מושלם, חוזרות לפעילות ב"לה ליגה", כדי לשחק את המחזור החמישי. במוקד עמד כמובן משחקה של המוליכה ברצלונה, שהביסה 0:4 בחוץ את ראיו וייקאנו החלשה בזכות שלושער ראשון בליגה של פדרו. גם אתלטיקו מדריד עשתה את העבודה כשניצחה בחוץ את ויאדוליד 0:2, כשבמשחקים שהסתיימו השיגה אתמול אוסאסונה ניצחון בכורה, 1:2 על אלצ'ה. ריאל סוסיאדד ומלאגה נפרדו ב-0:0, אלמריה ולבנטה נפרדו ב-2:2.

פדרו שחקן ברצלונה. רויטרס
שלושער ראשון בקריירה, פדרו/רויטרס

ראיו וייקאנו - ברצלונה 4:0

אחרי הרביעייה המרשימה מול אייאקס בליגת האלופות, בארסה חזרה לליגה ולא התקשתה מול הקבוצה המפורקת של ראיו וייקאנו. מול ההולנדים היה זה מסי שכבש שלושער, אך הפעם מי שהתכבד בשלושער ראשון בקריירה שלו בליגה היה פדרו, שקיבל את האשראי ממרטינו בהרכב. ניימאר שוב פתח בהרכב והיה קרוב מאוד לכיבוש ראשון בליגה, אך מצא רק את הקורות. אחרי חמישה מחזורים האלופה עם מאזן מושלם והיחידה שיכולה להשתוות אליה היא אתלטיקו מדריד שמתארחת אצל ויאדוליד.

מהלך המשחק:

הפתיחה של ראיו הייתה מדהימה והיא כמעט עקצה כבר אחרי שתי דקות כאשר אלברטו פראה נותר בלתי מכוסה להרמה מצד שמאל ונגח חזק, אבל ויקטור ואלדס הציל נהדר. ברצלונה התעוררה, ניימאר החמיץ שני מצבים קורצים, אבל פדרו העלה את הקטלאנים ליתרון בדקה ה-33. החלוץ הגיח מצד ימין, קיבל כדור ממסי שהיתל בשומרים שלו, ומצד ימין בעט לפינה. 0:1 לברצלונה.

שלוש דקות בלבד עברו וראיו קיבלה פנדל מפוקפק מאוד אחרי שאדריאנו התרומם לנקות כדור שהוגבה לרחבה, מעל רוברטו טראשוראס חלוץ ראיו. השופט החליט לשרוק לפנדל אותו בעט רוברטו בעצמו, אבל ויקטור ואלדס הדף והמשיך את היכולת הנהדרת שלו. זו הייתה עצירת הפנדל העשירית בקריירה של ואלדס בברצלונה והוא השתווה בכך לאיקר קסיאס, שוערה של ריאל מדריד.

ברצלונה פתחה בסערה את המחצית השניה והכפילה את היתרון בזכות שער נוסף של פדרו. הפעם זה היה ססק פברגאס שפרץ בצד שמאל ויישאר כדור למרכז, פדרו הגיע ראשון ומקרוב בעט פנימה. 0:2 לקטלאנים. אחרי שכבר הבטיחו את הניצחון, שחקני בארסה חיפשו את ניימאר שרצה לכבוש שער ראשון בליגה. בדקה ה-65 זה כמעט קרה. הברזילאי קיבל כדור מצד שמאל, תיעתע במגן שלו ובעט כדור מדוייק שננעץ בקורה. חוסר מזל לברזילאי.

בדקה ה-72 הגיע הרגע הגדול של פדרו, שהשלים שלושער ראשון בקריירה בליגה. חלוץ נבחרת ספרד נהנה ממסירה של ניימאר ומחמישה מטרים בעט לרשת - 0:3 לקטלאנים. בדקה ה-80 המשיכה בארסה את ההתעללות אך הפעם פדרו שבת מכיבוש ומי שהתכבד בשער היה ססק פברגאס, שנותר בלתי מכוסה ב-17 מטרים מהשער של ראיו ובעט כדור מדוד ומסובב לפינה. 0:4 מוחץ לברצלונה בסיום.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
ממשיכים במומנטום. קוסטה/רויטרס

ויאדוליד - אתלטיקו מדריד 2:0

אחרי הניצחון על זניט סנט פטרסבורג בליגת האלופות, המשיכה אתלטיקו מדריד במומנטום שלה כשהשיגה ניצחון חוץ וחזרה להיצמד לברצלונה בצמרת. האורחים ישבו על שערה של ויאדוליד לאורך המחצית הראשונה אך לא הצליחו למצוא את הרשת, זאת, עד לדקה ה-56. הגנת ויאדוליד ניסתה להרחיק את הכדור, קוקה שלח בעיטה מהאוויר אל הרחבה ומצא את ראשו של ראול גרסיה שנגח פנימה. השער שיחרר משהו אצל אתלטיקו, ובדקה ה-72 היא הכפילה את יתרונה, כשדייגו קוסטה הגיע אחד על אחד מול דייגו מריניו ולא התקשה לסיים.

משחקים נוספים:

אוסאסונה - אלצ'ה 1:2

ריאל סוסיאדד - מלאגה 0:0

אלמריה - לבנטה 2:2
לאלמריה: אנטוניו גרסיה (45, בפנדל), חסוס פרננדס (51). ללבנטה: נביל אל זהאר (55, בפנדל), פאפה דיוף (60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully