וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "אני מקווה שיהיה לנו ערב קסום"

18.9.2013 / 19:11

מכבי תל אביב תפגוש את אפואל ניקוסיה בליגה האירופית (20:00, ספורט1 וספורט1 HD). מיכה צפוי לפתוח במקום יצחקי

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי כמעט שלושה שבועות ללא משחק, בשל פגרת הנבחרת ופגרת יום הכיפורים, תשוב מחר (חמישי) מכבי תל אביב לשחק, כשתארח במשחק הפתיחה של שלב הבתים בליגה האירופית את אפואל ניקוסיה הקפריסאית (20:00, ספורט 1). הצהובים פותחים פרק מאתגר ביותר שיכלול שלושה משחקים בתוך תשעה ימים, כשלאחר המפגש מול ניקוסיה מצפה לקבוצה הקרב הגדול בליגה נגד מכבי חיפה ביום שני הקרוב בקרית אליעזר, ולאחר מכן משחק בית בשבת נגד עירוני קרית שמונה.

מהמועדון נמסר שכרטיסים ספורים בלבד עוד נותרו עבור אוהדי הקבוצה למשחק, כאשר נכון לעכשיו הבטיחו את מקומם כ-11 אלף צופים. מחר יוצא למכירה הצעיף הרשמי של המשחק נגד ניקוסיה והוא יימכר בעמדות המרצ'נדייז בבלומפילד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמורים לפתוח ביחד בחלק הקדמי. טל בן חיים ודור מיכה באימון המסכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקבוצה ערכה היום את האימון הטקטי המסכם לקראת המשחק, כאשר על פי התרגול מסתמן שהמאמן פאולו סוזה יערוך לפחות שינוי אחד בהרכב, כשדור מיכה, שנמצא בכושר מצוין, יפתח בחלק הקדמי יחד עם טל בן חיים וראדה פריצה. ברק יצחקי ככל יתחיל את המשחק על הספסל. לסוזה יש התלבטות נוספת גם בקישור האחורי, כשגל אלברמן וניקולה מיטרוביץ' תורגלו לסירוגין במהלך שני האימונים האחרונים, ובהחלט יתכן שהסרבי יקבל לראשונה את חולצת ההרכב הפותח. בחוליית ההגנה לא צפוי שינוי, כאשר המגן הספרדי מאנה ימשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן השמאלי, לצדם של קרלוס גרסיה, איתן טיבי ושרן ייני. גם מקומם של מהראן ראדי וערן זהבי בהרכב מובטח.

סגל מלא יעמוד לרשותו של פאולו סוזה, כשמי שלא נכלל בסגל זו הפעם השלישית ברציפות הוא המגן יואב זיו, שלא התלבש גם בשני משחקי הליגה שקדמו לפגרה נגד הפועל עכו ובני יהודה. בנוסף לזיו נשארו מחוץ לסגל גם משה לוגסי, עומרי אלטמן וריף פרץ. הקבוצה תתכנס כרגיל בבית מלון החל משעות הצהריים ותגיע משם לאצטדיון בלומפילד, בסמוך לשעת המשחק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב עם שרן ייני. קובי אליהו
"אנחנו נמצאים במקום בו אנחנו רוצים להיות". סוזה עם ייני/קובי אליהו

פאולו סוזה אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו מרגישים טוב, אנחנו נמצאים במקום בו אנחנו רוצים להיות. אנחנו מלאי אמביציה, רוצים לשחק כדורגל התקפי וחיובי בשביל הקהל. אני מקווה שיהיה לנו ערב קסום שבו נשיג נקודות. לאפואל יש היסטוריה והיא שיחקה ברבע גמר ליגת האלופות, אבל זו קבוצה שהשתנתה בקיץ. אנחנו יודעים שיש להם הרבה שחקנים עם ניסיון ושזה יהיה משחק קשה, אבל אנחנו מלאי ביטחון וההרגשה הזו היא מה שאנחנו רוצים להעביר. המטרה שלנו היא הליגה - תמיד אמרתי את זה, אבל אנחנו רוצים לנצח כל משחק".

הקפטן שרן ייני התייחס לכך שמכבי תל אביב לא שיחקה כשלושה שבועות: "בכל העולם שחקנים משחקים במדי הנבחרות. למזלנו אין לנו שחקנים פצועים. היו לנו ארבעה ימים להתכונן, אנחנו משחקים שנתיים-שלוש ביחד ואנחנו מכירים אחד את השני, כך שאנחנו מרגישים מוכנים".

ייני נשאל על עליית שלב של מכבי תל אביב משלב הבתים ואמר: "אנחנו ספורטאים ותמיד נרצה לנצח בכל משחק, אבל אנחנו לא חושבים כל כך רחוק. ברור שאנחנו רוצים לעלות ונעשה מאמצים בשביל שזה יקרה, אבל אנחנו לא חושבים במונחים כאלו".

הרכב משוער מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, איתן טיבי, קרלוס גרסיה, מאנה, ניקולה מיטרוביץ' (גל אלברמן), מהראן ראדי, ערן זהבי, דור מיכה, טל בן חיים, ראדה פריצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשוי לפתוח לראשונה בהרכב. ניקולה מיטרוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפואל ניקוסיה לא נראית טוב מתחילת העונה ואחרי שהיא הושלכה ממוקדמות ליגת האלופות על ידי מאריבור, הגיעה גם הדחה ממוקדמות הליגה האירופית על ידי זולט וארחם הבלגית. למזלם של הקפריסאים, הם קיבלו את מקומה של פנרבחצ'ה שהושעתה, אבל אחרי הפסד 2:1 לא.א.ל לימאסול במחזור הליגה האחרון, אין ספק שאלופת קפריסין רחוקה מאוד מלהיות אותה קבוצה שהדהימה את אירופה עם הגעה לרבע גמר ליגת האלופות בעונת 2011-12.

ההופעות האחרונות כבר הובילו לכך שהיו"ר פיבוס ארוטוקריטו כבר נאלץ להודיע פומבית שהוא תומך במאמן פאולו סרג'יו, אבל לכולם ברור שבמועדון יש הרבה מאוד לחץ. גוסטבו מנדוקה, סלים בנאשור ומריו בודימיר פצועים ולא יעמדו לרשותו של המאמן הפורטוגלי, שכרגיל לא יכלול הרבה קפריסאים ב-11 שלו.

"יש הרבה מקום לשיפור, אבל אני אופטימי", אמר המאמן סרג'יו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, "צריך לזכור שיש לנו קבוצה חדשה. אני מאמין שנצליח ושנביא גאווה לאוהדים שלנו. פאולו סוזה הוא מאמן מצוין ואני מאחל לו הצלחה במשחקים שלו בליגה האירופית, חוץ מהמשחקים נגדנו".

הרכב משוער אפואל ניקוסיה: אורקו, מריו סרג'יו, מרסלו אוליביירה, ז'ואאו גילרמה, כריסטיאן, נונו מוראיס, טיאגו גומס, קונסטנטינוס חרלמבידיס, ויניסיוס, אסמאל גונסלבש, קיליאן שרידן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully