וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הציעה חוזים חדשים לדאבור ולוגסי

17.9.2013 / 11:24

לשניים הוצע חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית והם צפויים להישאר. אבו זייד הושאל לרמת השרון עם אופציית מכירה

one

מכבי תל אביב הגישה לשחקניה הצעירים מונס דאבור ומשה לוגסי הצעה לחתום על חוזים חדשים ומשודרגים כלכלית לשנתיים נוספות עם אופציה לשנה שלישית והשניים צפויים להישאר במכבי תל אביב. החוזים המקוריים של השניים היו אמורים להסתיים בתום העונה ולמרות שמעמדם המקצועי התערער לאחרונה, בין היתר בגלל הסחבת החוזית, בשורות האלופה לא מיהרו לוותר על שירותיהם.

דאבור עדיין לא שיחק העונה במדי הצהובים בכל המסגרות, אך כעת הוא אמור לקבל יותר צ'אנסים. בצוות המקצועי מעריכים מאוד את השחקן והעדיפו להשאירו ולא לצרף חלוץ ישראלי לסגל במקומו. לגבי לוגסי, בקבוצה לא מתנגדים להשאילו להפועל באר שבע, אך השדרוג הצפוי בשכרו מגדיל את עלויות העסקה ובבירת הנגב עשויים לסגת מהרעיון. גורם בבאר שבע אישר: "התנאים להגעת השחקן לא הבשילו".

מונס דאבור, אופיר מזרחי שחקני נבחרת ישראל הצעירה. ברני ארדוב
עכשיו יחזור לשחק גם בקבוצה. דאבור/ברני ארדוב

הקשר חסן אבו זייד, שהגיע בתחילת העונה שעברה מבני יהודה והתקשה למצוא את מקומו בקבוצה, הושאל הערב להפועל ניר רמת השרון עד ינואר. כאשר תסתיים תקופת ההשאלה, הצהובים יצטרכו להחליט האם למכור את השחקן או להחזירו אליהם. על המעבר של אבו זייד לרמת השרון פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

הקבוצה תפתח ביום חמישי (20:00, שידור חי בספורט1 ו-HD) את השתתפותה בשלב הבתים של הליגה האירופית במשחק ביתי מול אלופת קפריסין אפואל ניקוסיה. לקראת המשחק, העניק הבלם קרלוס גרסיה ראיון לתכניה הרשמית: "אם אתה לא משחק במועדונים הגדולים, אתה לא מגיע לאירופה. אלו הם החיים בליגה הספרדית. הרמה בליגה האירופית טובה מאוד, ראינו כמה שזה לא קל להגיע לשם, מה עוד שאחרי שלב הבתים מגיעות קבוצות משלב הבתים של ליגת האלופות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully