וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: עידו אקסברד הושאל למכבי נתניה

17.9.2013 / 12:41

המו"מ בין הצדדים נשא פרי. תומר סוויסה עשוי להישאר בסגל אם לא ימצא קבוצה אחרת. סופית: משה לוגסי לא יגיע לקבוצה

one

אחרי שניסו אמש (שני) לקדם משאים ומתנים עם שחקנים זרים, בהפועל באר שבע הבינו כי זר לא יגיע, ככל הנראה, לקבוצה. במועדון ינסו לקדם הגעת שחקנים ישראלים לקבוצה, אך עד כה לא נרשמה כל התקדמות משמעותית אך במועדון מאמינים ששחקן כזה יוכל להגיע עוד היום לקבוצה.

במועדון בדקו אתמול מספר אפשרויות להתחזק בקשר או חלוץ, כשבין היתר מדובר בחן עזריאל ומשה לוגסי. הדרישה של מכבי חיפה בנוגע למכירת הראשון מעלה סימן שאלה גדול לגבי האפשרות שיצטרפו לקבוצה. גם לוגסי לא יגיע לבירת הנגב מכיוון שעלויות העסקה גדלו בשל החוזה החדש שהציעה מכבי תל אביב לשחקן. בבאר שבע אמרו: "השחקן הוצע לנו, אבל התנאים להגעתו לא יבשילו".

החלוץ תומר סוויסה עשוי להישאר בקבוצה אם לא ימצא קבוצה אחרת. במקביל, עידו אקסברד הושאל לעונה אחת במכבי נתניה אחרי פגישה בין מנכ"ל נתניה רועי דניאל וסוכנו של החלו, גלעד קצב. עסקת ההשאלה נסגרה סופית הבוקר אחרי שבנתניה ניסו במשך כל הקיץ לצרף את השחקן. אקסברד כבר חתם על חוזהו עד תום העונה.

אקסברד, 24, נרכש על ידי באר שבע בקיץ 2011 ובעונתו הראשונה כבש 14 שערים בכל המסגרות (שמונה בליגה). אשתקד חלה ירידה חדה במעמדו, הוא שותף בעיקר כמחליף וכבש רק שני שערים בגביע הטוטו ובגביע המדינה. נתניה תהיה התחנה הרביעית בקריירה של החלוץ ששיחק גם בבית"ר שמשון תל אביב והפועל פתח תקוה.

עידו אקסברד, שחקן הפועל באר שבע. מגד גוזני
יוביל את החוד של נתניה. אקסברד/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully