וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: איקר קסיאס יהיה כשיר למשחק הבא באלופות

ריאל מדריד רשמה את ניצחון החוץ הכי גבוה שלה בליגת האלופות, רונאלדו חגג שלושער ושישייה על גלאטסראיי: "אין פתיחה טובה מזו". ראמוס שפצע את קסיאס: ”הוא רוצה להרוג אותי”. אנצ’לוטי: ”התוצאה תרים לנו את הביטחון”

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

15 דקות מפתיחת המשחק בין ריאל מדריד לגלאטסראיי אמש(שלישי), היה נדמה כי סיפור המשחק יהיה ללא ספק איקר קסיאס. השוער, שלא שיחק כבר 238 ימים מאז שסופסל על ידי המנג'ר הקודם, ז'וז'ה מוריניו, פתח לראשונה בהרכב במקומו של דייגו לופס, אך נפצע כבר בפתיחה, והוחלף כבר אחרי רבע שעה.

סרחיו ראמוס, שההתנגשות שלו בקסיאס הובילה לפציעתו, ניסה להרגיע את האווירה כשפרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה מחוייכת שלו ושל השוער בטיסה בחזרה למדריד, וכתב: "מישהו כאן רוצה להרוג אותי היום! אבל זה חסר משמעות, והוא יחזור בקרוב".

בספרד טוענים כי קסיאס יהיה כשיר למשחק הבא בליגת האלופות, מול קופנהאגן בבית ב-2 באוקטובר. על פי אנשי הקבוצה, הוא "סובל מחבלה בצלעות, ומועד חזרתו תלוי באופן שב יגיב לטיפול".

הרומן המטורף שנחשף: למה באמת אוזיל גורש ממדריד?

גווארדיולה מצטנע: "שיחקנו בסטייל של באיירן, לא בשלי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחייך למרות הפציעה. קסיאס עם ראמוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלא שעם כל הכבוד לקסיאס, הרי שמה שהגיע לאחר מכן הוא הסיפור האמיתי: ריאל מדריד פשוט התפוצצה עם 1:6 ענק על היריבה בטורקיה אל מול הקהל הביתי ההמום שלה, כשכריסטיאנו רונאלדו סוגר ערב חלומי עם שלושער ובישול. בערב שכזה, מי בכלל זוכר את השוער, או את העובדה שגארת' בייל, שתפס יותר כותרות מכל ריאל ביחד בשבועות האחרונים, פתח בכלל על הספסל.

"לא היינו יכולים להתחיל בצורה טובה יותר את העונה הזו בליגת האלופות", אמר כוכב המשחק ללא עוררין, כריסטיאנו רונאלדו. "להבקיע שישייה זה נהדר עבורינו, וזה ייתן לנו המון ביטחון בהמשך הדרך. רצינו לפתוח ברגל ימין".

למרות התוצאה האדירה, רונאלדו לא מזלזל ביריבה: "עשינו עבודה מצויינת מול קבוצה קשה מאוד, והיה משחק קשה. בפתיחה היו להם הזדמנויות מסוכנות משלנו, אבל מהרגע שהבקענו התחלנו לשחק טוב יותר". על פציעתו של קסיאס אמר הפורטוגלי: "זה מזל רע עבורו, אבל הוא יהיה בסדר, הוא יתאושש ויחזור לשחק".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
גארת' מי? רונאלדו/רויטרס

עבור ריאל מדריד זה לא רק ניצחון חוץ ראשון אי פעם בטורקיה במסגרת ליגת האלופות, זה גם ניצחון החוץ הכי גדול שלה במסגרת המפעל, כשהקודם היה 1:5 על שטורם גראץ באוסטריה ב-1998/99.

מאמן הבלאנקוס קרלו אנצ'לוטי נתן הסבר הגיוני להופעה הגדולה של קבוצתו: "כשלכריסטיאנו רונאלדו וקרים בנזמה יש משחקים כאלה, זה עושה את הדברים הרבה יותר פשוטים", אמר האיטלקי. "זו תוצאה נפלאה עבורינו, והיא תרים לנו את הביטחון ותבנה את האופי שלנו. כשאתה מנצח בכזה איצטדיון, בו יש הרבה מאוד לחץ, זה דבר מצויין". על קסיאס אמר המנג'ר: "הוא חטף מכה בגב, ולא היה יכול להמשיך. זה חבל כי הוא פתח טוב ורשם עצירה מוצלחת. זה פשוט היה מזל רע".

דייגו לופס, ששוב הוזעק להחליף את קסיאס בין הקורות, אמר בסיום: "אני לוקח כל הזדמנות שהמאמן נותן לי. אנחנו מוטרדים מהפציעה של חברנו. הוא ספג מכה, ואנחנו עדיין לא יודעים עד כמה זה חמור".

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד עם פפה. רויטרס
מזל רע. קסיאס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully