וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "שיחקנו בסטייל של באיירן, לא בשלי"

מאמן אלופת אירופה חגג את הניצחון על צסק"א באלופות. ויין רוני כבש שער 200 ביונייטד, מויס משבח: "נתן הופעה נהדרת"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

יריית הפתיחה לעונת 2013/14 בליגת האלופות נשמעה, שמונה משחקים כבר מאחורינו והאמת שאוהדי הכדורגל לא יכלו לבקש פתיחה יותר טובה לקמפיין הזה. מנצ'סטר יונייטד פתחה את העונה מצוין עם 2:4 ביתי על באייר לברקוזן, וגם יריבתה העירונית מנצ'סטר סיטי כיכבה עם 0:3 בחוץ על פלזן. באיירן מינכן החלה במסע ההגנה על תוארה עם 0:3 ביתי קליל על צסק"א מוסקבה. יובנטוס מעדה עם 1:1 בקופנהאגן ואילו פריס סן ז'רמן חגגה עם 1:4 ענק בחוץ על אולימפיאקוס.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ויין רוני חוגג שער. GettyImages
זכה לסטנדינג אוביישן. ויין רוני חוגג/GettyImages

דייויד מויס, מאמנה החדש של מנצ'סטר יונייטד, עבר בהצלחה את המבחן הראשון שלו בליגת האלופות ואמר אחרי המשחק מול לברקוזן: "עשינו הרבה דברים טובים ועבודה טובה מאוד הערב. ידעתי שהשחקנים יודעים מה לעשות במשחק הזה והם הוכיחו לי את זה".

המאמן שיבח את ויין רוני, החלוץ שכבש צמד והגיע ל-200 שערים במדי האדומים, לאחר שבתחילת העונה רצה לעזוב בשל סכסוך עם המנג'ר בתקופה המשותפת שלהם באברטון: "הוא היה ראוי לסטנדינג אוביישן שקיבל, ההופעה שלו הייתה פשוט נהדרת".

רוני עצמו אמר: "לברקוזן לא הגיעה להרבה מצבים, אבל הם הבקיעו שני שערים וזה משהו שנצטרך לשפר אבל כל מה שעניין אותנו היה שלוש הנקודות ועשינו זאת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קון אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
גם הוא השתתף בחגיגה של סיטי. אגוארו/רויטרס

גם במנצ'סטר סיטי יכולים לנשום לרווחה ואחרי שני קמפיינים כושלים במיוחד בעונות הקודמות, הכחולים פתחו את העונה שלהם עם הצגה מול פלזן. מנואל פלגריני, מאמנה הצ'יליאני החדש של הסיטי, אמר לאחר הניצחון המרשים: "אני חושב ששיחקנו טוב גם במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה היינו נהדרים, התקפנו עם הרבה מהירות ולשמחתי הבקענו שלושה שערים. זה היה חשוב מאוד לפתוח את הקמפיין ברגל ימין".

אדין דזקו, החלוץ הבוסני שפתח את החגיגה בצ'כיה, אמר: "זו פתיחה מושלמת משום שבשנתיים האחרונות לא הצלחנו במפעל הזה. זה אף פעם לא קל לשחק בחוץ בליגת האלופות ופלזן הוכיחה זאת במחצית הראשונה, אבל הוכחנו במחצית השנייה שאנחנו מצוינים".

שחקני באיירן מינכן חוגגים עם דויד אלאבה. רויטרס
מישהו חשב שהם לא ינצחו? שחקני באיירן חוגגים על חשבון צסק"א/רויטרס

עם כל הכבוד לשתי הקבוצות ממנצ'סטר, האלופה המכהנת והפייבוריטית הגדולה גם העונה ללכת עד הסוף היא באיירן מינכן, שהוכיחה שוב את כוכה עם 0:3 מרשים ומוחץ בבית על צסק"א מוסקבה.

"אני מרוצה מאוד מההופעה שלנו, בעיקר מאיך שנראינו במחצית הראשונה", אמר המאמן פפ גווארדיולה בסיום, "אני גאה מאוד בקבוצה. המשחק הראשון לאחר זכייה בליגת האלופות הוא אף פעם לא קל, כולם חושבים שהוא כזה, אבל הוא לא. שיחקנו בסטייל של באיירן, לא שלי. אני פה כדי לתמוך בשחקנים החדשים שלי, ואני מאוד גאה בהם. פיליפ לאהם עזר לנו הרבה מאוד היום, ההופעה שלו כקשר אחורי הייתה הפתעה עבורי, הוא זכה בכדור וחילק מסירות בצורה טובה. שיחקנו יותר טוב במרכז המגרש".

הקפטן פיליפ לאם אמר בסיום: "אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה הזו, התחלנו את המשחק עם קצב גבוה והראינו גם אגרסיביות שהייתה דרושה לנו כדי להשיג ניצחון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully