וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק האמשיק: "רוצה לכבוש העונה לפחות 20 שערים"

קשר נאפולי מתכונן לדורטמונד (ד', 21:45, ספורט1): "מרגיש נהדר בשיטה של רפא בניטס". קלופ: "יהיה קשה לשבור אותם"

נאפולי ובורוסיה דורטמונד התספקו בסגנויות בעונה שעברה, אבל זה לא מנע מהן להפוך לשתיים מהקבוצות המסקרנות והצבעוניות באירופה. את העונה הנוכחית הן פתחו בצורה מושלמת - פשוטו כמשמעו. הגרמנים מוליכים את הבונדסליגה עם 15 נקודות מ-15 אפשריות, האיטלקים במקום הראשון בסרייה א' עם תשע מתשע ומחר (21:45, ספורט1 וספורט1 HD) אצטדיון סן פאולו יארח את שתיהן למשחק הראשון בבית ו' הכל כך מסקרן, בו משחקות גם ארסנל ומארסיי.

יורגן קלופ מאמן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
נהנה. קלופ/רויטרס

דורטמונד הלוהטת מגיעה אחרי 2:6 מרשים על המבורג ביום שבת ויורגן קלופ נלהב. "זה היה מדהים. ההופעה של שחקני החלק הקדמי שלנו הייתה מרהיבה, פשוט היה כיף לצפות בשחקנים", אמר המאמן, "אנחנו מוכנים לנאפולי, אבל זה יהיה משחק מסוג אחר. זה מפעל שונה ויהיה קשה מאוד לשבור אותם".

בנאפולי מתרגלים לחיים תחת רפא בניטס וזה כמובן אומר להתרגל לרוטציות. הטקטיקן הספרדי הושיב את חוסה קאייחון ומארק האמשיק על הספסל במשחק הליגה נגד אטאלנטה ושילב אותם רק כמחליפים כדי שיגיעו מלאי אנרגיות למפגש עם דורטמונד. מחר הוא מקווה לקבל מהם תוצרת. בעיקר מהאמשיק.

נאפולי ביצעה רכש מאסיבי בקיץ, אבל אחת מההחתמות החשובות ביותר שלה הייתה זו של הסלובקי על חוזה חדש. האמשיק כבש 10 שערים או יותר בכל אחת משש העונות הקודמות שלו בדרום איטליה ואת העונה שעברה סיים עם 11 גולים ו-17 בישולים בכל המסגרות, אבל העונה הוא הציב לעצמו אתגר חדש.

"אני רוצה לכבוש העונה לפחות 20 שערים", אמר האמשיק שכבר הספיק למצוא את הרשת ארבע פעמים בשניים וחצי משחקים בליגה, "אני מרגיש נהדר בשיטה של בניטס. כבר אחרי חודשיים שלו בקבוצה רואים תוצאות. השינוי במשחק שלו היה קיצוני. אנחנו מתרכזים יותר בהנעת כדור ומשחקים יותר אגרסיבי. אנחנו לא מחכים ליריב, אלא תוקפים אותו".

מארק האמשיק נאפולי חוגג שער. רויטרס
כבר הספיק למצוא את הרשת ארבע פעמיים בשניים וחצי משחקים. האמשיק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully