וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס: "מארק האמשיק יותר חכם מג'רארד"

מאמן נאפולי שיבח את הכוכב הסלובקי שלו אחרי הצמד שכבש ב-2:4 בקייבו. קונטה: "יובנטוס נמצאת כל הזמן במגמת שיפור"

שני משחקים מסקרנים במיוחד פתחו את המחזור השני בסרייה א' עם משחקיהן של יובנטוס האלופה וסגניתה נאפולי. אחרי שהביסה את לאציו 0:4 בסופר קאפ לפני שבועיים, יובה שוב כבשה רביעייה מול מחזיקת הגביע והביסה אותה 1:4. נאפולי כבשה גם היא רביעייה עם 2:4 גדול בקייבו במשחק שבו מארק האמשיק כיכב עם צמד וגונסאלו היגואין כבש שער בכורה.

שחקני יובנטוס חוגגים עם ארתורו וידאל. רויטרס
פתחה את העונה בצורה נפלאה. יובנטוס/רויטרס

אנטוניו קונטה, מאמנה של יובנטוס, היה מרוצה מאוד מהניצחון על לאציו והמאזן המושלם העונה: "הניצחון והרביעייה שכבשנו מעידים על כך שהקבוצה נראית טוב ונמצאת כל הזמן במגמת שיפור. פתחנו את העונה ברגל ימין עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים. לאציו היא יריבה קשה שתמיד גורמת לנו להתאמץ, אבל ניצחון כזה ייתן לנו ביטחון".

מארק האמשיק נאפולי חוגג שער. רויטרס
ארבעה שערים בשני מחזורים. האמשיק/רויטרס

רפא בניטס, מאמנה של נאפולי שיבח את האמשיק הסלובקי והשווה אותו לכוכב שלו לשעבר בליברפול: "יש לו הבנה טקטית יותר טובה משל סטיבן ג'רארד. האמשיק שחקן חשוב מאוד בגלל שהוא יודע להתעלות מתי שצריך, אבל גם גונסאלו היגואין היה מצוין ופינה לו שטחים".

בניטס שיבח את קבוצתו ואמר: "היו הרבה דברים חיוביים במשחק שלנו. התחלנו טוב וכבשנו פעמיים. נכון שקייבו השוותה פעמיים אבל ידענו להגיב היטב. היו לנו כמה טעויות, אבל בסך הכל הקבוצה עובדת טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully