וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דלה ימפולסקי סיכם לעונה

16.9.2013 / 13:52

רכש חדש לקבוצה של דורה: הקשר יחזק את הסגל של האדומים, אך לא יספיק להתאמן עם חבריו ולא יפתח מול בית"ר ירושלים

one

דלה ימפולסקי סיכם לעונה אחת בהפועל חיפה. הקשר יחתום רשמית מחר (שלישי) על החוזה ויצטרף לאימונים. השחקן, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, היה מבוקש מאוד על ידי הצוות המקצועי, שהתלבט בינו לבין אלרואי כהן.

החתימה של אלרואי כהן אתמול במכבי פתח תקוה הכריעה את הכף, והבוקר סיכם ימפולסקי את התנאים בהפועל חיפה. מחר יחתום רשמית, כשבקבוצה יעבירו את חוזהו בבקרת התקציבים.

שחקן מכבי חיפה, דלה ימפולסקי. טל לוי
חוצה את הכביש. דלה ימפולסקי/טל לוי

ימפולסקי, 25, ערך את הופעת הבכורה של בבוגרים של מכבי נתניה בעונת 2006/7 ושיחק בקבוצה חמש עונות. בקיץ 2011 נמכר למכבי חיפה ולמרות פתיחה טובה, התקשה לתפוס את מקומו בהרכב לאורך זמן. בשנתיים האחרונות בירוק הוא רשם 35 הופעות ליגה בלבד וכבש ארבעה שערים. לאחר סיום העונה הודיע אריק בנאדו לקשר שהוא לא בתכניות ועדיף שייצא לשנת השאלה. ימפולסקי כבר חתם ברמת השרון, אך בשל הבעיות הכלכליות במועדון חוזהו לא הועבר בבקרה והוא שוחרר. כעת הוא ינסה לשקם את הקריירה בהפועל חיפה.

השחקן צפוי להיות בסגל כבר למשחק בשבת מול בית"ר ירושלים אך לא יפתח בהרכב, זאת בשל העובדה שיתאמן עד המשחק רק כמה ימים עם הקבוצה.

בקבוצה לא מאמינים שגם מחמוד עבאס יחתום, וימפולסקי אמור להיות השחקן האחרון שיחזק את הסגל לפחות עד חלון ההעברות בחודש ינואר הקרוב.

מי שגם כן בספק למשחק מול בית"ר הוא עמיר נוסבאום. אם הוא לא יפתח, מי שימלא את מקומו יהיה דנילו ניקוליץ', ששיחק גם בעונה שעברה כמגן שמאלי ויודע לשחק בתפקיד זה.
מהראן לאלה, שנמצא בכושר טוב, בתמונת ההרכב, כמו גם עאהד עזאם שמתחרה על מקום בהרכב עם לירן כהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully