וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דלה ימפולסקי מועמד להצטרף

9.9.2013 / 19:10

שלומי דורה מעוניין לצרף קשר, האדומים יבדקו את עלויותיו הכספיות. עבאס עשוי לחתום, כבש ב-0:6 על קבוצת הנוער

one

דלה ימפולסקי, קשרה של מכבי חיפה בעונה שעברה, עשוי להצטרף ליריבה העירונית הפועל חיפה. בקרב האדומים רוצים מאוד להתחזק בקשר נוסף, וימפולסקי, ששוחרר מהפועל ניר רמת השרון אתמול בשל קשיים כלכליים הפך למועמד מוביל לקבוצה של שלומי דורה. ימפולסקי קיבל בקיץ הודעה ממכבי חיפה שמסרה כי היא לא מעוניינת בו. למרות שהחל במשא ומתן עם בני סכנין, הקשר חתם בסופו של דבר ברמת השרון, אך זו אתמול הודיעה לו על שחרורו.

דלה ימפולסקי שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
יחבור ליריבה העירונית? ימפולסקי במדי מכבי חיפה/מגד גוזני

בחיפה יחלו היום (שני) לבדוק את נושא עלויותיו הכספיות של ימפולסקי ואם הבעלים יואב כץ יאשר את את הסכומים הנדרשים על מנת להחתימו יפנו רשמית בקבוצה לקשר. מלבד ימפולסקי גם מחמוד עבאס שמתאמן עם הקבוצה בימים אלו ממשיך להיות מועמד לחזק את הקבוצה. עבאס נראה מצוין באימונים ואן ימשיך ביכולת הזאת, הוא עשוי לחתום בקרוב מאוד בקבוצה ולהצטרף באופן רשמי לאדומים.

ימפולסקי בן ה-25 לא קיבל הזדמנויות בעונה שעברה במכבי חיפה, ואחרי שנתיים בירוק שוחרר והיה מועמד לכמה קבוצות בליגת העל, עד שבחר לבסוף ברמת השרון. ימפולסקי עלה לבוגרים של מכבי נתניה ב-2006 ושיחק במדיה חמש שנים, לפני המעבר הלא מוצלח לכרמל.

בינתיים, במשחק אימון מול קבוצת הנוער של המועדון, גברו החניכים של שלומי דורה 0:6 על אלו של המאמן יוסי עמר. דריו פרננדס, דנילו ניקוליץ', אור אוסטווינד, ז'רקו קוראץ', עבאס הנבחן ואדיר דהן שעלה השנה מקבוצת הנוער כבשו את השערים והבטיחו את הנצחון הקליל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully