וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: אלרואי כהן סיכם לעונה אחת

15.9.2013 / 19:16

הקשר, שניהל מו"מ גם עם הפועל חיפה, העדיף את הקבוצה ממלאבס שתנסה להעביר אותו ואת רועי דיין בבקרה עד שלישי

אחרי פתיחת עונה לא טובה, מכבי פתח תקוה ומשה סיני ממשיכים לעבור על חיזוק הסגל והיום הם הגיעו לסיכום לעונה אחת עם אלרואי כהן, קשרה לשעבר של הפועל תל אביב.

השחקן, שניהל מו"מ גם עם הפועל חיפה, החליט להגיע לקבוצה של הלוזונים לאחר שהיום בשעות הצהריים התברר כי הפערים עם הקבוצה של יואב כץ גדולים וכרגע אינם ניתנים לגישור. את השחקן מייצג גלעד קצב. כזכור, פ"ת ניהלה לאחרונה מו"מ עם שני שחקנים, כהן והחלוץ חן עזריאל והחליטה להחתים את כהן, שהגעתו אמורה לנעול סופית את סגל השחקנים של פ"ת, שעדיין לא הצליחה להעביר בבקרה את חוזהו של החלוץ רועי דיין. במועדון מעריכים ששני השחקנים יעברו בבקרה עד תום חלון ההעברות ביום שלישי.

שחקן הפועל עכו, דדי בן דיין, מול שחקן הפועל תל אביב, אלרואי כהן. קובי אליהו
מצא בית חדש. אלרואי כהן/קובי אליהו

"אני שמח להגיד שסיכמתי במכבי פתח תקוה לשנה הקרובה!" צייץ הקשר בחשבון הטוויטר שלו, "הגעתי למקום מצוין לחזור ולהנות מכדורגל! מאחל לי ולקבוצה החדשה בהצלחה ומאמין שנציג כדורגל מעולה".

כזכור, פתח תקוה ניהלה לאחרונה מו"מ עם שני שחקנים, כהן והחלוץ חן עזריאל אך החליטה ללכת על הקשר המוכשר, שהגעתו אמורה לנעול סופית את סגל השחקנים של הקבוצה, שעדיין לא הצליחה להעביר בבקרה את חוזהו של החלוץ רועי דיין. גם זאת, במועדון מעריכים ששני השחקנים יעברו בבקרה עד כניסת חג הסוכות ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully