וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלויד מייוות'ר מציג: הדרך הבטוחה לחצי מיליארד דולר

חשבון הבנק של המתאגרף ממשיך לשבור שיאים. וגם: האתגר הבא, השופטת התמוהה והגילוי: "פרקתי את המרפק בקרב"

AP

פלויד מייוות'ר המשיך אתמול (ראשון) לשמור על מאזן מושלם בזירת האיגרוף, אבל גם בחשבון הבנק שלו המאזן די חיובי. המתאגרף האמריקאי הבטיח לעצמו מינימום של 41.5 מיליון דולר על הקרב מול קאנלו אלברס (המקסיקני קיבל 5 מיליון דולר "בלבד"), לא כולל עוד כמה עשרות מיליונים שיקבל אחרי שיתקבלו נתוני הצפיות בפיי-פר-וויו. על פי ההערכות, הסכום עשוי להגיע ל-70 מיליון דולר, שישברו את השיא הקודם שלו, כשהרוויח 45 מיליון דולר על הקרב מול מיגל קוטו ב-2012. "פורבס" מעריך שהכנסות הקריירה של מייוות'ר עומדות כרגע על 350 מיליון דולר. מאחר שנותרו לו עוד ארבעה קרבות במסגרת העסקה שלו עם "שואוטיים" ההערכות הן שהוא ירויח עוד לפחות 150 מיליון דולר, ויגיע לחצי מיליארד דולר.

פלויד מייוות'ר מתאגרף אמריקאי מול קאנלו אלבארס. AP
כבר לא הולך לחשפניות לפני קרבות. מייוות'ר/AP

אז מה יהיה הקרב הבא שלו? אביו קרא לאלוף העולם לשעבר אמיר קאן, 26, להתחרות מולו, אבל מייוות'ר מתעקש שכל האפשרויות פתוחות: "לא יודע מה יהיה, אני רוצה לארגן קרב למאי, ואחרי זה לספטמבר, אבל עכשיו אני צריך חופשה. לא יצאתי לחופשה ארבע או חמש שנים".

כמו כן, מייוות'ר טען שנפצע במהלך הקרב. "אני חושב שפרקתי את המרפק", אמר המתאגרף, "אבל הסתכלתי על הילדים שלי, וחשבתי לעצמי, 'אסור לי להיכנע'. אבא שלי אמר לי לפני הקרב, צא החוצה ותעשה את מה שאתה יודע הכי טוב, לך על זה'. כשחזרתי לפינה שלי בפעם הראשונה, הוא אמר לי 'אתה קצת לחוץ, תשתחרר'. התחלתי לספק קומבינציות, שילבנו ידיים, ואז פרקתי את המרפק שלי, בסיבוב בשישי או השביעי. אבל ידעתי שנולדתי לנצח, ושאמות מנצח".

מייוות'ר החמיא לאלברס אחרי הקרב ("זה היה מאבק בין האלוף העולה לאלוף האגדי, יום אחד הוא יישא את הלפיד"), וסיפר ש"כשהייתי צעיר גברתי על כל היריבים שלי אחרי שחגגתי כל הלילה. רק ב-2007 לקראת הקרב מול דה לה הויה התחלתי להישאר בבית. לפני כן מחנה אימונים היה 'הולכים לחדר כושר, הולכים לשופינג, הולכים למועדון, הולכים למועדון חשפנות'. הדברים השתנו, אני יותר איש של בית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פלויד מייות'ר מתאגרף אמריקאי. Al Bello, GettyImages
"ידעתי שנולדתי לנצח, ושאמות מנצח". מייוות'ר/GettyImages, Al Bello

מי שעוררה מחלוקת בקרב הייתה השופטת סי-ג'יי רוס, שלא העניקה ניצחון למייוות'ר וניקדה את הקרב 114:114. היא הייתה היחידה, כששני השופטים האחרים העניקו ניצחון ברור לאמריקאי 111:117 ו-112:116. אז איך הגיעה לשוויון? גם מייוות'ר עיקם את הפרצוף כששמשע שהניצחון לא הוענק לו פה אחד, ואמר ש"הייתי בטוח שזו בדיחה, אבל אני לא אחראי על ההחלטות של השופטים. הייתי בשוק, אפילו שזה היה שויון". השופטת עצמה, שכבר הייתה מעורבת בהחלטה שנויה במחלוקת בקרב בין מאני פאקיאו ותימותי בראדלי (הייתה היחידה שראתה ניצחון לבראדלי), התעקשה אחרי הקרב ואמרה ש"אני עדיין עומדת מאחורי ההחלטה שלי". פרשן האגרוף של "ניו יורק דיילי ניוז" אמר ש"באזור הזה עולם האגרוף חייב להשתפר, תארו לכם שהיה קרב צמוד יותר, והניקוד שלה היה מכריע את הקרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully