וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "שיחקתי נורא". אייל רן: "גאה בשחקנים"

ישראל הפסידה לבלגיה בדייויס, סלע מודה: "אין לי ביטחון על החימר". הקפטן רן: "דארסי רמה מעל כולם". ויינטרוב שיחק פצוע

חלום הבית העליון של נבחרת הדייויס הישראלית הסתיים הערב (ראשון) בהפסד 3:2 לבלגיה. ישראל נכנסה ליום המשחקים המכריע ביתרון 1:2 במפגש, אולם דודי סלע נכנע 7:5, 3:6, 6:0, 6:4 לרובן בלמלנס במשחק הרביעי, ולאחריו לא הצליח אמיר ויינטרוב להציל את המולדת, כשהפסיד 6:2, 6:2 6:2 לסטיב דארסי המצוין. הנבחרת יורדת לבית האזורי (האירופאי-אפריקאי), בתקווה לשוב אל הבית העליון בשנים הבאות.

ישראל הפסידה 3:2 לבלגיה ולא עלתה לבית העליון

גביע דייויס: סרביה עלתה לגמר במהפך ותפגוש את צ'כיה

אייל רן, קפטן נבחרת הדייויס של ישראל. AP
שומר על אופטימיות. אייל רן/AP

"ניסינו כל מה שהיה לנו, לשנות דברים, לשנות טקטיקות, בסך הכל זה היה מפגש מאוד קשה", אמר קפטן הנבחרת אייל רן בתום המפגש. "אני גאה בכולם, עשינו הכל חוץ מלנצח. החזרנו שני משחקים שהיו כמעט אבודים והיינו במצב של 1:2, כבר ראינו שוב את הבית העליון, אבל ידענו שזה יהיה קשה". על צמד משחקי היחידים שהתקיימו היום אמר רן: "היו לנו שתי הזדמנויות לסגור את המפגש הזה. המשחק של דודי היה צמוד מאוד וכמעט התהפך בסט הרביעי, אבל זה לא קרה. דארסי התגלה כיריב עדיף על החימר, אין מה לעשות, הוא היה רמה אחת מעל כולם בסוף השבוע הזה. זה לא היה היום שלנו".

על העתיד של הנבחרת אמר הקפטן: "בשבוע הבא תהיה ההגרלה, זה קרה לנו לפני שנתיים, מול אוסטריה, והצלחנו לחזור לבית העליון, מעכשיו זו תהיה המטרה, לפחות של ארבעת החבר'ה האלה. מגיע לקהל בארץ לראות את הנבחרת הזו בבית. נמשיך הלאה ונרים את הראש".

דודי סלע נשאל על החולשה שהפגין במכות ההגשה שלו, ואמר ש"זה לא היה רק בסרבים, זה היה בכל המשחק. אני משחק בלי ביטחון על חימר. ידעתי שאני חייב לנצח, הייתי פייבוריט, ושיחקתי נורא. זה היה משחק רע מאוד עבורי, ואני מאוד מאוכזב. יש הבדל רציני בין להיות בבית המוקדם לבין הבית העליון. לא שיחקתי שנתיים על חימר, ועכשיו הגעתי לפה, כך שהיה לי קשה, וגם ככה יש לחץ בדייויס".

שחקני נבחרת הדייויס של בלגיה מחבקים את סטיב דארסי. AP
שחקני נבחרת הדייויס של בלגיה מחבקים את סטיב דארסי/AP
סטיב דארסי, נבחרת הדייויס של בלגיה, חוגג ניצחון על ישראל. AP
רמה אחת מעל כולם. דארסי/AP

אמיר ויינטרוב סבל מפציעה, ומאיגוד הטניס נמסר כי "התגלה בקע מפשעתי על ידי רופא הנבחרת, אשר יתוקן בהתאם להחלטת השחקן, ככל הנראה במהלך חודש דצמבר, אלא אם אמיר ירגיש במהלך התחרויות במזרח שזה מציק לו ומונע ממנו לשחק". ויינטרוב מבהיר שהיה בכושר מלא וכשיר למשחק, ושהבקע היה קיים עוד לפני המשחק הראשון. "פעם מנצחים עם בקע ופעם מפסידים", אמר.

הטניסאי הישראלי אמיר ויינטרוב. Geert Vanden Wijngaert, AP
נבדק על ידי הרופא. ויינטרוב/AP, Geert Vanden Wijngaert

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully