וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורינו זועמת: "זה לא הוגן, לא איפשרו לנו לבצע חילוף"

מילאן השוותה מפנדל בתוספת הזמן, אלגרי הודה: "אנחנו לא מספיק טובים. לקאקה ייקח זמן". קונטה מפרגן, בניטס מצטנע

המחזור השלישי בליגה האיטלקית נפתח אמש (שבת) בסערה. הדרבי ד'איטליה הפגיש בסן סירו את אינטר ויובנטוס, שהגיעו אליו עם מאזן מושלם. בסופו, שתיהן איבדו אותו אחרי 1:1. מאורו איקרדי כבש לנראזורי (73), אבל ארתורו וידאל חילק את הנקודות כעבור שתי דקות.

שוויון דרמטי בין אינטר ליובה ובין טורינו למילאן, נאפולי מושלמת

שחקני יובנטוס, ארתורו וידאל, פול פוגבה. רויטרס
תיקו במשחק חוץ קשה. וידאל ופוגבה חוגגים/רויטרס

אנטוניו קונטה, מאמן הגברת הזקנה, אמר: "המשחק הזה הוכיח שאינטר מועמדת לאליפות ושאת יובנטוס קשה מאוד לנצח. שיחקנו במגרש קשה, מול יריבה חזקה, שתתרכז רק בליגה העונה ומאוד אהבתי את התשוקה והמאמץ שלנו. ספגנו ומיד הצלחנו לחזור ובסוף גם כמעט לנצח".

מאמן אינטר, וולטר מצארי, סיכם: "היינו שווים ברמתנו לקבוצה מאוד טובה, בעיקר במחצית הראשונה. הלכנו על הניצחון וזה צעד נהדר עבור קבוצה כמו שלנו, שמשחקת כל כך מעט זמן ביחד עד עכשיו. אני חושב שוידאל נגע ביד במהלך שהוביל לשער ולליכטשטיינר הגיע צהוב שני, אבל החלטתי לא לדבר על שופטים העונה. אמרתי למאסימו מוראטי שכל מה שצריך זה שני משחקים רעים ואתה יורד ממסלול ההצלחה. עוד מוקדם לדבר על שאיפות אליפות".

מאמן אינטר, וולטר מצארי. רויטרס
עוד לא חושב על אליפות. מצארי/רויטרס

גם שתי הנציגות האחרות של הערים הללו סיפקו מפגש דרמטי. טורינו הובילה 0:2 בבית על מילאן עד לדקה ה-88, רק כדי לספוג שוויון מפנדל של מריו באלוטלי, עמוק מאוד בתוספת הזמן. למרות הנקודה, מסימיליאנו אלגרי הודה שהקבוצה שלו בבעיה: "אני שמח ששמרנו על האמונה שאפשר להשוות, אבל טורינו עשתה לנו הרבה בעיות. כרגע אנחנו פשוט לא מספיק טובים". אגב, במהלך הפנדל של באלוטלי, אלגרי עמד עם הגב למגרש ולא יכול היה להסתכל על הבעיטה.

על הבכורה המחודשת של קאקה, שערכה 70 דקות, אמר המאמן: "הוא לא שיחק הרבה זמן, אבל למרות זאת היה מאוד נחוש. שינינו קצת את השיטה, אז ייקח לו זמן לחזור לעניינים".

בטורינו, כמובן, זעמו: "זה לא הוגן. היה לנו שחקן פצוע והשופט לא איפשר לנו לבצע את החילוף למרות שהכדור יצא מהמגרש. מילאן חידשה את המשחק ומשם בא הפנדל", אמר המאמן ג'יאמפיירו ונטורה.

ומה תגידו על נאפולי? החבורה של רפא בניטס, שהשקיעה הרבה מאוד מזומנים בפגרה, מובילה את הטבלה והיא היחידה עם מאזן מושלם אחרי שלושה משחקים. בניטס מרגיע: "אני מאוד מרוצה, אבל עוד מוקדם לשפוט אותנו. צריך להישאר רגועים".

ג'יאמפיירו ונטורה מאמן טורינו. Valerio Pennicino, GettyImages
הכעס שלו מוצדק? ונטורה/GettyImages, Valerio Pennicino

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully