וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ויובנטוס נפרדו ב-1:1

מאורו איקרדי כבש עבור הנראזורי בדקה ה-73, אבל ארתורו וידאל איזן כעבור שתי דקות. מילאן סחטה 2:2 דרמטי מטורינו

המחזור השלישי בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך וכבר במשחק הראשון שלו זכינו לקרב ענקיות: אינטר ויובנטוס נפגשו בסן סירו לעוד אחד ממשחקי הדרבי ד'איטליה החמים ונפרדו ב-1:1 מהנה. במשחק הדרמטי של הערב מצאה את עצמה מילאן בפיגור 2:0 עד הדקה ה-88, אבל הקבוצה של אלגרי ביצעה קאמבק ענק ויצאה עם 2:2 בשיניים, בעוד נאפולי נותרה מושלמת עם 0:2 על אטאלנטה.

שחקן אינטר, מאורו איקרדי, כובש מול ג'אנפואיג'י בופון, שוער יובנטוס. רויטרס
יתרון שהחזיק מעמד דקה וחצי בלבד. איקרדי מכניע את בופון/רויטרס

אינטר - יובנטוס 1:1

הדרבי ד'איטליה ה-213 במספר הסתיים ללא הכרעה, כשגם אחריו יובנטוס עם 93 ניצחונות ואינטר עם 66. שתי הקבוצות שהרשימו בשני מחזורי הפתיחה איבדו נקודות ראשונות העונה, אבל הראו הרבה עוצמות ונראה שהן ימשיכו להיות קרובות אחרת לשנייה בהמשך העונה, בצמרת הגבוהה כמובן.

שתי הקבוצות ניסו במשך דקות ארוכות, אבל לא היו מספיק מסוכנות עד שבדקה ה-68 וולטר מצארי שלח למגרש את מאורו איקרדי במקום ספיר טאידר והארגנטינאי בן ה-20 השיב בשער כעבור חמש דקות. אינטר חגגה, אבל יובה כבר הכינה את התשובה. דקה וחצי בלבד עברה, ארתורו וידאל קיבל את הכדור בתוך הרחבה ושלח ברגל שמאל כדור מדויק לפינה של סמיר האנדנוביץ'. איזה בליץ וזה 1:1. בדקה ה-87 המהפך כמעט הושלם. וידאל נגח וסחט הדיפה מהאנדנוביץ', הכדור הגיע למאוריסיו איסלה, אבל זה בעט ממצב מצוין החוצה.

שחקני יובנטוס, ארתורו וידאל, פול פוגבה. רויטרס
ממשיך לבסס את מעמדו כאחד מהשחקנים הטובים בעולם. וידאל/רויטרס

טורינו - מילאן 2:2

במילאן לא הפסיקו לדבר עם הקאמבק של קאקה ואולי שכחו שיש גם משחק לא פשוט. הברזילאי בן ה-31 פתח בהרכב אחרי שחזר מריאל מדריד, אבל לא הושיע את הרוסונרי והוחלף על ידי ואלטר בירסה בדקה ה-70. אלסיו צ'רצ'י בישל לדנילו ד'אמברוסיו את השער הראשון בדקה ה-47 וכבש בעצמו בדקה ה-70, אבל זה ממש לא נגמר.

מונטארי הצליח לצמק בדקה ה-88, מילאן עשתה מאמץ אחרון להשוות, פולי חדר אל הרחבה שלוש דקות בתוך זמן פציעות, הפתיע את השומר שלו והוכשל בתוך הרחבה כדי לקבל פנדל, למורת רוחם של שחקני טורינו ההמומים. באלוטלי שלח את הכדור אל הרשת, השופט שרק לסיום ונתן את האות לאנשי טורינו המתוסכלים לרוץ אל הדשא ולהתעמת עם צוות השיפוט ושחקני היריבה.

שחקן מילאן, קאקה. רויטרס
את הבכורה הזו הוא יזכור, תאמינו לנו. קאקה/רויטרס

נאפולי - אטאלנטה 0:2

יובנטוס, מילאן ואינטר אמנם איבדו נקודות, אבל מיום שבת הזה בכל זאת יצאה קבוצה שנותרה עם מאזן מושלם של שלושה ניצחונות משלושה משחקים: נאפולי. סגנית האלופה הייתה עדיפה, אבל עבדה קשה מול הקבוצה מברגמו עד שגונסאלו היגואין כבש בדקה ה-71. לוקה צ'יגריני מאטאלנטה הורחק בדקה ה-74 בצהוב שני, וחוסה קאייחון השלים את העבודה בדקה ה-81 עם שער שהבטיח את הניצחון.

גונסאלו היגואין עם חוסה קאייחון, שחקני נאפולי. GettyImages
מושלמים. היגואין וקאייחון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully