וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא מתמודד מול פלויד מייוות'ר, אני מול עוד יריב"

עולם האגרוף עובר לדום: אלבארס ומייוות'ר נפגשים לאחד הקרבות המסקרנים של המילניום (בין שבת לראשון, ספורט 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהקרב העצום הזה, רק אחד ייצא מנצח. מייוות'ר ואלבארס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מישהו צריך להפסיד. זו השורה התחתונה לקראת אחד מקרבות האגרוף המסקרנים במילניום הנוכחי, אם לא המסקרן שבהם. פלויד "מאני" מייוות'ר, סאול "קאנלו" אלבארס. שני הבלתי מנוצחים ייפגשו בין שבת לראשון ב-MGM גרנד בלאס וגאס (הקרב צפוי להיערך החל מ-06:00, שידור ישיר בספורט1), ל-12 סיבובים על אליפות העולם במשקל קל בינוני (68 קילוגרם).

הקרב צפוי לשבור את כל שיאי צפייה בענף, שיאי רווח אישיים וכלליים. מייוות'ר ישלשל לכיסו 41.5 מיליון דולר מובטחים, בעוד שקאנלו ירוויח כ-12 מיליון דולר. חשבון הבנק של השניים יתעשר עוד יותר ברגע שייספרו הצבעות ה"פיי פר ויו", ואפילו שופט הזירה, קני ביילס, ירוויח 10,000 דולר על 36 דקות עבודה.

הקרב יוקרן בשידור ישיר בכ-600 אולמות קולנוע בארצות הברית, כל מקסיקו תהיה על הרגליים ואנשים בתעשייה לא זוכרים התלהבות כזו. האם מייוות'ר (0-44) יפסיד לראשונה לאחר 17 שנים בביזנס? עבור פלויד, המתאגרף הטוב בעולם והספורטאי הרווחי בתבל, זוהי פעם ראשונה בעשור שהוא רושם שני קרבות בארבעה חודשים (הוא ניצח את רוברט גררו במאי האחרון). מעניין יהיה לראות איך הגוף של הבחור בן ה-36 יגיב, כשפרשנים מנבאים שהמנוחה הקצרה רק תעשה אותו חד יותר, לעומת קרבות עבר.

אורן יוסיפוביץ מכין אתכם לקרב שעשוי לנפץ את ההיסטוריה של הענף

פלויד מייוות'ר מתאגרף אמריקאי. GettyImages
יפסיד לראשונה אחרי 17 שנים בזירה? מייוות'ר/GettyImages

קאנלו מגיע להדהים את העולם. הג'ינג'י בן ה-23 עומד על מאזן של 0-42, והוא רק בן 23. הקרב מול מייוות'ר יסדר אותו כלכלית לכל החיים, ניצחון על מייוות'ר יעשה הרבה יותר.

"הגיע הזמן", אמר מייוות'ר במסיבת העיתונאים האחרונה לפני הקרב - מסיבת עיתונאים שאליה הופיע באיחור, כרגיל, וכמעט נמחץ על ידי יותר מדי כתבים שרבו על עוד שאלה ועוד ציטוט מהאלוף. "מה אפשר עוד לומר? אם התוכנית שלו היא להלחיץ אותי, אני יכול להתמודד עם זה. אם התוכנית שלו היא להתאגרף טוב ממני, אף אחד בעולם לא יכול להתאגרף טוב ממני. אתה צריך לנצח אותי מנטלית, ואני המתאגרף עם המנטליות הכי חזקה שיש. הוא 0-42, אבל הוא לא התמודד מול 42 מייוות'רים, כי אם כן - הוא היה היום 42-0. אני הפנים של העסק הזה, אני פלויד מייוות'ר, אני יכול להפוך כל מתאגרף לכוכב. הוא מתמודד מול מייוות'ר, אני מול עוד יריב".

אלבארס: "לא אכפת לי מהמאזן שלו. אני לא בא לתת קרב טוב, אני בא לנצח. כשאתה נלחם בפלויד אתה צריך להיות מוכן בכל אספקט. אתה חייב להיות מוכן מנטלית ופיזית. אני צריך להיות מאוד חכם ולשנות את התוכנית בכל שלב. אתם תראו מה אעשה, אתם תראו איך אנצח אותו. אני רגוע, מוכן להילחם. למדתי אותו, את הסגנון שלו ואני יודע מה הוא יעשה. אני בטוח שאנצח כי אני יודע עליו הכול. אני מלא מוטיבציה, כל מקסיקו תומכת בי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סול קאנלו אלבארס מתאגרף מקסיקני. AP
"אתם תראו מה אעשה, אתם תראו איך אנצח אותו". אלבארס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully