וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר דה לה הויה נכנס מיוזמתו למכון גמילה

אחד המתאגרפים הגדולים בהיסטוריה לא יגיע בשבת לקרב שהוא עזר לארגן, בין מייוות'ר לאלבארס: "יש לי קרב משלי לנצח"

ביום שבת ייערך קרב האגרוף שמשגע את העולם. המאבק בין שני מתאגרפים בלתי מנוצחים, פלויד מייוות'ר ו"קאנלו" אלבארס כבר הוכתר לאחד הקרבות הגדולים ביותר שידע עולם האגרוף אי פעם. לצערו, האיש שעזר לארגן את הקרב המרתק הזה, לא יראה אותו.

"נער הזהב" אוסקר דה לה הויה, אחד המתאגרפים הגדולים בהיסטוריה, אלוף העולם עשר פעמים בשש קטגוריות משקל שונות והמייסד של חברת "גולדן בוי פרומושנס", שסידרה את קרב העשור המתכונן בין מייוות'ר לאלבארס, נכנס מבחירתו למכון גמילה, לתקופה בלתי מוגבלת.

אוסקר דה לה הויה מתאגרף אמריקאי. GettyImages
הקרב על חייו. דה לה הויה/GettyImages

דה לה הויה בן ה-40, מדליסט הזהב באגרוף מאולימפיאדת ברצלונה 1992, פרש לפני ארבע וחצי שנים. מאז, הוא הספיק להתוודות בפני העולם כי הוא סובל מהתמכרות לאלכוהול וקוקאין. לפני כניסתו למכון הגמילה הוא סירב לספק את הסיבה לצעד הזה, ממש כפי שעשה בפעם הקודמת בה הכניס את עצמו למכון גמילה, ב-2011.

"לקאנלו אלבארס ולי יש קרבות גדולים בסוף השבוע הקרוב", הוא אמר, "שלו ייערך בזירה ושלי במכון הגמילה. הסברתי לקאנלו שלא אוכל להגיע לקרב והוא הבין שהבריאות שלי ותהליך ההחלמה הארוך מהמחלה שלי הם הכי חשובים. תודה לכולם על ההבנה, אני מבקש את תמיכתם ברגעים אלה, שהם קשים לי ולמשפחתי".

מנכ"ל חברת "גולדן בוי פרומושנס", ריצ'רד שייפר, אמר: "אוסקר נשמע רע מאוד. זה לא אחד מהמקרים האלה בהם אתה יכול לחכות עד לשבוע הבא. הייתי מופתע מהתזמון שלו, אבל גם תמכתי בו מאוד ולא ניסיתי לשכנע אותו להיות בקרב במקום. קיוויתי שזה לא יקרה, אבל זה המצב ואני גאה בו".

גם שני המתאגרפים, מייוות'ר ואלבארס, שלחו את תמיכתם. "אני בטוח שהוא ינצח בקרב על חייו", אמר אלבארס ואילו מייוות'ר הוסיף: "אני מקווה שהוא יעבור את זה, כמו אלוף אמיתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פלויד מייוות'ר, מתאגרף אמריקאי, מול קאנלו אלבארז, מתאגרף מקסיקני. GettyImages
כולם מחכים. מייוות'ר ואלבארס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully