וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אנדרס טונייס מועמד מוביל לעמדת הבלם

13.9.2013 / 11:05

בלמה הונצואלי של סלטה ויגו המועמד המוביל לאייש את ההגנה, בקבוצה לא יציעו לו יותר מ-150 אלף דולר: "אנחנו בלחץ של זמן"

one

בית"ר ירושלים נמצאת במירוץ נגד הזמן כדי להחתים בלם זר עד תום מועד ההעברות בישראל שיחול ב-17 בספטמבר. המועמד המוביל בשלב זה הוא בלמה של סלטה ויגו, אנדרס טונייס, שעשוי לנחות בישראל כבר ביום ראשון הקרוב, במידה וייסגרו עד אז כל פרטי העברתו לבית"ר. טונייס חתום על לעונה נוספת בסלטה ויגו וחוזהו נאמד בכ-320 אלף יורו. בירושלים לא מוכנים לשלם לבלם יותר מ-150 אלף יורו, כשאת יתרת הסכום, כ-170 אלף יורו, צפויים לקחת על עצמם המועדון הספרדי והשחקן עצמו. בבית"ר מעוניינים שהשחקן יגיע ארצה בתחילת השבוע כדי שיספיק לעבור את הבדיקות רפואיות ויחתום במהירות.

טונייס (26, 1.86 מ') הונצואלי גדל במחלקת הנוער של סלטה ויגו, ועלה לקבוצה הראשונה ב-2010. מאז, הספיק לרשום לא פחות מ-82 הופעות בקבוצה בה שיחק חיים רביבו לשעבר, כשבנבחרת ונצואלה יש לו תשע הופעות.

בלם סלטה ויגו אנדרס טונייס (ימין) מול שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו (שמאל). Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
מרונאלדו לליגת העל? טונייס/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

מקביל לציפייה לראות את טונייס בקבוצה, בבית"ר יודעים שעד שהדברים לא סגורים הם חייבים לשמור על אופציות נוספות. במידה ורמי מארבל יגיע ברגע האחרון להבנות עם גנט הוא עשוי לחזור לתמונה וכמו כן אנדרה פינטו מפאנאתינייקוס. בכל מקרה, כל המועמדים לבית"ר הם שחקנים בעלי חוזים והקבוצה תהיה חייבת לסגור עד יום שלישי בערב את כל הפרטים כולל השחרור הבינלאומי של השחקן. גורם במועדון אמר הבוקר: "אנחנו בלחץ של זמן ולא נמתין לאף אחד. הראשון שיהיה הבנות לגבי כל הפרטים ינחת כאן בתחילת השבוע, הלוואי וזה יהיה טונייס".

מי שלא יגיע לבירה הוא מגן עירוני קרית שמונה, ליאור לוי. בהודעה רשמית שפרסמה הבוקר, הבהירה בית"ר: "החלטנו לא לצרף את ליאור לוי לאחר שהובן שהשחקן מנהל משא ומתן מול הפועל תל אביב וזאת למרות הסיכום איתו הגיע המועדון מול השחקן. בית"ר אינה רואה את עצמה כברירת מחדל ולכן אנחו מאחלים בהצלחה בכל אשר יפנה. במועדון ימשיכו לתת הזדמנות לשחקני בית". המשמעות: לוי צפוי לחתום בימים הקרובים בהפועל תל אביב, לאחר שאמש נאלץ להחליט אילו מבין הקבוצות הוא מעדיף, וכבר אז העדיף את האופציה האדומה.

הקשר-חלוץ עומר נחמני הושאל אמש למכבי הרצליה מהליגה הלאומית. בבית"ר רואים בנחמני שחקן שיכול לתרום בעתיד אך מבינים שבסגל הנוכחי הוא אינו צפוי לזכות לדקות משחק ואף להיות מחוץ לסגל במרבית המשחקים. גם אחיו של עומר, עדן, עשוי להיות מושאל אם ימצא קבוצה עד לתום מועד ההעברות.

המאמן אלי כהן לא היה מרוצה מהיכולת של שחקניו אמש (חמישי) בהפסד לבית"ר תל אביב, אך במועדון לא התייחסו יותר מדי לכך ואמרו: "עשינו מחנה אימונים קטן בבית וגן בימים האחרונים עם שבעה אימונים בארבעה ימים, כולל אימון בבוקר המשחק. התייחסנו לזה כמו למשחק במחנה אימון ומראש תוכנן לחלק את הדקות בין כולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ליאור לוי שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
בדרך להפועל תל אביב. ליאור לוי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully