וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור לוי יצטרך לבחור: הפועל ת"א או בית"ר ירושלים

12.9.2013 / 17:08

קרית שמונה הגיעה להבנות עם שתי הקבוצות. משחקי אימון: הפועל ת"א - עכו 0:0, בית"ר ירושלים - בית"ר ת"א/רמלה 1:0

one

עירוני קרית שמונה הגיעה להבנות עם הפועל תל אביב ובית?ר ירושלים על מחירו של ליאור לוי וכרגע הכדור נמצא אצל המגן שיצטרך להחליט באיזו קבוצה הוא מעוניין לשחק. בקרית שמונה הבהירו לשחקן שמעתה הם מפסיקים להתעסק בעניינו וברגע שיחליט איזו קבוצה הוא בוחר, הוא ישוחרר רשמית תמורת הפיצוי שהוסכם עם הקבוצות ונע סביבות חצי מיליון שקל. חלון ההעברות בישראל ייסגר ב-17 בספטמבר ולוי והצדדים יצטרכו להשלים את העסקה עד אז.

לוי עדיין לא סיכם בשלב זה עם אף אחת מהקבוצות והוא צפוי לשבת עם הקבוצות בימים הקרובים ולסגור את תנאיו באחד מהם. כרגע נראה שהנטייה שלו היא לעבור להפועל תל אביב. בקרית שמונה נוטים לחזק את הקבוצה במגן נוסף אם לוי יעזוב, אך הבהירו מראש שיהיה מדובר במגן צעיר שיוכל לשרת את הקבוצה בעונות הבאות. שמו של נעאל חוטבא עלה אצל חלק מהגורמים אך בשלב זה לא ברור אם בצוות המקצועי ירצו את השחקן.

לוי שבחודש הבא יהיה בן 26 יכול לשחק גם בצד ימין וגם בצד שמאל של ההגנה. הוא הצטרף לקרית שמונה בקיץ 2011. הוא גדל בהפועל כפר סבא ושיחק גם במכבי קרית אתא ובהפועל עכו.

שחקן עירוני קרית שמונה, ליאור לוי. ברני ארדוב
קיבל רשות לעזוב. ליאור לוי/ברני ארדוב

אגב הפועל תל אביב, האדומים נפרדו היום מהפועל עכו ב-0:0 במשחק אימון שבו האירוע הבולט היה עימות בין חלוץ עכו, ז'וליאנו ספדאסיו, לבין השופט שי שטרית שהרחיק את הברזילאי. האדומים שיחקו ללא איתי שכטר, ברנקו איליץ', יורחן קולין, גילי ורמוט ורועי גורדנה.

גם בית"ר ירושלים ערכה היום משחק אימון והיא הפסידה בו 1:0 לבית"ר תל אביב/רמלה. לואיס זומה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-90. שחקן הרכש החדש, סינטאיהו סלליך, שיחק 45 דקות במדי הקבוצה מהבירה, כמו החלוץ הברזילאי החדש בריאן ז'ונס.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully