וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאקה: "מרגיש כמו ילד לפני הופעת הבכורה בבוגרים"

הברזילאי ששב למילאן סיפר על ההתרגשות והוסיף: "אחת מהמטרות היא לשחק במונדיאל". פולי: "הוא יהיה המנהיג שלנו"

במילאן עדיין מתרגשים מהחזרה של קאקה לקבוצה אחרי ארבע שנים בריאל מדריד. כמה מתרגשים? אצל הרוסונרי מאמינים שהברזילאי בן ה-31 יכול להחזיר את הקבוצה לימיה הגדולים. ביום שבת (21:45 שעון ישראל) מילאן תתארח אצל טורינו והכוכב אמור לערוך בכורה רשמית.

הברזילאי נכח ביום חמישי באירוע של אדידס במילאנו וסיפר: "אני מאוד שמח מההתרגשות סביב החזרה שלי. באימונים אני מרגיש כמו ילד שתכף עולה להופעת הבכורה שלו בבוגרים. אחת מהמטרות שלי היא מקום בסגל של נבחרת ברזיל בגביע העולמי בשנה הבאה, אבל הדבר הכי חשוב בשבילי הוא להצליח כאן. אני גם רוצה להגיע ל-100 שערים במילאן. חסרים לי רק חמישה, כך שאני מקווה שאגיע לשם במהירות".

שחקן מילאן, קאקה. AP
"רוצה להגיע ל-100 שערים במילאן. חסרים לי רק חמישה, כך שאני מקווה שאגיע לשם במהירות". קאקה/AP

"זו זכות גדולה לשחק לצד קאקה", אמר הקשר אנדראה פולי, שבעצמו הגיע למילאנלו בקיץ מסמפדוריה תמורת כשלושה מיליון יורו, "קאקה הוא שחקן יוצא דופן ואני מאוד שמח שהוא חזר ושאני אוכל לשתף איתו פעולה. הוא חזר מאוד רעב ואני בטוח שנוכל להשיג איתו דברים גדולים. הוא יהיה המנהיג של הקבוצה".

"קאקה הוא שחקן גדול שיעזור מאוד לשחקני ההתקפה שלנו, למשל מריו באלוטלי ואלסנדרו מאטרי", הוסיף הבלם הצרפתי פיליפ מקסס, שסיפר שהוא מקווה שהברזילאי ישמש כמנטור לכישרונות הצעירים של הקבוצה, "אני חושב שיש לו את כל האיכויות להראות שהוא עדיין יכול לשחק ברמה הזו".

הקשר הברזילאי שיחק במילאן בשנים 2003-2009, לפני שנמכר לריאל מדריד תמורת 65 מיליון יורו. הוא זכה עם הקבוצה באליפות ובליגת האלופות, ובמהלך אותה תקופה נבחר שלוש פעמים ל"זר השנה" בסרייה א', פעמיים ל"שחקן השנה" בסרייה א' ובעוד שלל תארים אישיים.

אנדראה פולי שחקן מילאן כובש את השער הראשון לעונת 2013/14 באיטליה. GettyImages
"כבוד גדול לשחק לצידו של קאקה". פולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully